Ehdottakaa mulle ideoita kaulatatuointia varten
Kommentit (36)
Sellainen leikkaa tästä -katkoviiva ja pienet sakset siihen.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on Trevorin tatska. Ei sitä saa plagioida.
Rosoiset miehen kädet kuristamaan kaulan ympärille. Tai mustat hanskat, kuten Michael Penttilällä. Sitten sinisiä kyyneleitä tatuoit silmäkulmasta valumaan. Ai ku nättiä.
Tatuointi-ideat pitäisi keksiä kyllä ainakin minun mielestäni ihan itse.
Punainen heltta. Kun kaulanahkasi venyy vanhetessa, näyttää aina vaan aidommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on Trevorin tatska. Ei sitä saa plagioida.
Ite keksin. En tunne Trevoria, enkä totiseti aio tutustuakaan keneenkään kaulansa tahi naamavärkkinsä tatuoineeseen.
Laita ensin muutama tonni säästöön niin myöhemmin sitten voit poistaa sen kaulatatuoinnin kun alkaa kaduttamaan, mutta kaulaan varmaan sopii joku sellainen pääkallo tai naamakuva jotka ovat niin valtavan tyylikkäitä kun jollain niitä näkee kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Ah, aina niin ihana Carpe Diem
Carpet I am
Huulten kuvat. Oikeesti, yök!!! Älä ota kaulaan.
Solmio? Siinähän säästyisi hyvää rahaakin, kun ei tarvitsisi kalliita kravatteja ostaa.
Järkkää kaverien kanssa kunnon kännibileet. Sitten kun jutut ovat hulluimmillaan, anna heille kuulakärkikynät ja pyydä piirtämään tatuointia varten kuvia kaulaasi.
Kaulatatuointi on siinä mielessä kätevä, että se on ihan sama minkä kuvan siihen ottaa, se näyttää aina yhtä typerältä.
Kauheen rumia ideoita. Mä ehdotan kaulakorua! Sellaista prameaa jollainen on Queen Elizabethilla jota Kate Middletonkin lainasi, se jossa on punaista ja paljon kultaa.
Olisi sitten aina korut valmiina, kauhean kätevää ja paljon halvemmaksi tulee. Voit tatuoida korvikset samaa sarjaa ja kruununkin, jos ajat kaljuksi.
On se helppoa nykyään kun voi tatuoida kulmakarvat ja huulet ja kajalit valmiiksi, ja nyt korutkin. Rannekellokin kannattaa tatuoida niin ei mene kello hukkaan, kun eihän kukaan katso aikaa kellosta. Ja pikkuhousut, niin säästyy pyykkäämiseltä.
Harkitse nyt vielä yön yli vaikka sitä perhosta alaselkään t. Äiti
Älä ota kaulatatuointia, tulevat lapsesi häpeää sitä.