Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan törmännyt mieheen, jota et ole voinut olla himoitsematta?

Vierailija
06.04.2018 |

Mä oon vain kerran elämässäni ja edelleen tätä samaa. Eikä olla koskaan oltu missään läheisessä suhteessa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän ton tunteen. Sit ne naiset ei pysty edes puhumaan normaalisti vaan sanoo jotain tyhmää. Tänään Viimeks lääkäri meni ihan sekaisin ja halus soitella perään.

Mäkin haluan soitella sun perään

Vierailija
22/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen vuosi sitten hullaannuin hulluna työkaveriin. Pienikin hipaisu sai minut ihan märäkso enkä pystynyt keskittymään, mm. pari muoviastiaa paloi hellaan kiinni kun en haaveluiltani kiinnittänyt ympäristöön huomiota 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
24/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran. Mua seitsemän vuotta nuorempi, tosi hyvännäköinen mies, välillä muistelen vieläkin sitä uskomattoman hyvää seksiä..

Vierailija
25/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden joo O': olikin muuten sitten aivan kamala persoona mutta yhä himoitsen häntä

Vierailija
26/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän ton tunteen. Sit ne naiset ei pysty edes puhumaan normaalisti vaan sanoo jotain tyhmää. Tänään Viimeks lääkäri meni ihan sekaisin ja halus soitella perään.

Mäkin haluan soitella sun perään <3

Arvasin

Vierailija
27/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Oli nuorempana potentiaalinen kumppani mutta vuosien varrella siita kuoriutui aivan eri ihminen, sellainen jonka kanssa en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa. Seksi oli tosi hyvaa ja tunnistan mita muut vastaajat sanoivat tassa ketjussa - jaatavat vibat, kostuminen vain ajattelusta, vain yksi katse riitti kipinoihin...

Ehka joku paiva tapaan viela toisen samanlaisen, mutta eri ihmisessa :)

Vierailija
28/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin usein!

Vierailija
29/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun näin sellaisen miehen, jota halusin ihan järkyttävästi ekasta silmäyksestä, niin menin iskemään ja myöhemmin painostin naimisiin kanssani :)

Tokan kerran elämässäni, kun näin miehen, jota himoitsin heti, niin en voinut tehdä mitään, kun en halu nut pettää. Pitkällinen silmäpeli siitä tuli kuitenkin pariksi vuodeksi.

Eli kaksi tällaista miestä olen tavannut, jotka ovat sytyttäneet samantien.

N46

Vierailija
30/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olenkin lesbo

Vierailija
31/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran, mutta kun näin hänen tyttöystävän niin tiesin ettei minulla olisi mitään mahdollisuuksia. Kaunis saa komean aina.

Vierailija
32/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja. Jos sanon että parin vuoden välein, niin lienee melko totuudenmukainen arvio. Jokaisen kanssa seksi on ollut täydellistä jos on

Sänkyyn päädytty 😍. Eli vaisto on toiminut yhteensopivuuden suhteen.

Vierailija
33/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Vierailija
34/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin hänet kun menin lukioon ja se oli sitten siinä, halusin hänet. Yritin, mutta en saanut. Vieläkin harmittaa...

Vierailija
35/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tapasin hänet joskus yläasteella, ja vieläkin, yli 25 vuotta myöhemmin hän saa minut tuntemaan samoin... Koskaan ei ole seurusteltu mutta lukemattomat kerrat seksiä harrastettu, välillä oli tosin 20 vuoden tauko.

Sitten on toinen joka tuli ihan puskista, ollaan tunnettu reilu 10 vuotta, koskaan en ollut tätä miestä ajatellut muuta kuin kaverina. Yksi kerta sitten päädyttiin kahdelleen ajelulle ja jostain syystä naimaan. Se kerta ei jäänyt ainoaksi ja nyt kun vain näen tuon miehen niin olen valmis.

Vierailija
37/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työkaveri. Riitti kun istui viereen niin tunsin sähkön meidän välillä. Olin ollu varattu jo pitkään ja rakastan miestäni. En antanut asian mennä tuosta tuntemuksesta eteenpäin. Mutta uskon että tuntemus oli molemminpuolinen. Mielettömät vibat ilman katsetta ja kosketusta. Sähköinen läsnäolo ja panetus. Tapahtui muutaman kerran.

Vierailija
38/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketju täyttyy näistä "joo MUN mies", blah.

Niin? Lienee ihan normaalia että jos on sellaiseen törmännyt niin sen on itselleen halunnut ja monella myös käynyt flaksi ja saanut sen.

Joo onhan se varmaan normaalia naisella, ettei tarvi kun sormia napsauttaa ja himon kohde on hyppysissä. Miehenä saa ihan vapaasti himoita ja jäädä nuolemaan näppejään.

Vierailija
39/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Toinen on puolisoni, toinen tämänhetkinen ihastukseni (ei tarvitse moralisoida, mieheni tietää, eikä häntä haittaa).

Vierailija
40/43 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on eräs mies, jonka jo pelkkä matala ääni saa väristykset kirjaimellisesti kulkemaan minussa (hyvällä tavalla). Ilmestyi kerran taakseni ja alkoi puhua takanani istuvalle kollegalleni. Tahtomattani kiemurtelin penkissä kun kylmät väreet menivät koko kropan läpi. Mies on tullut uniinikin pari kertaa. En uskalla puhua hänelle. Olen varattu.