Oletko koskaan törmännyt mieheen, jota et ole voinut olla himoitsematta?
Mä oon vain kerran elämässäni ja edelleen tätä samaa. Eikä olla koskaan oltu missään läheisessä suhteessa.
Kommentit (43)
Tosiaan yhden kerran. Mun ei tarvi kuin katsoa kyseistä miestä. Ihan mikä tahansa ruumiinosa aiheuttaa myös aivan jäätävät vibat.
Olen. Noin kolme kertaa. Yhden niistä kanssa olin pitkässä avoliitossa.
Kyllä. Himoitsin häntä niin paljon, että otin omaksesi. Pelkkä tuoksu tai kosketus saa mut kostumaan edelleen.
En ole koskaan. Olen 40v sairaanhoitaja. Usein puhutaan, että kirurgit on hotteja, mutta mun kohdalle ei niissäkään ole sattunut sellaista vastaan, jota olisin himoinnut. En tosin muutenkaan ole seksistä erityisen kiinnostunut. Oma mies on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vain kerran elämässäni ja edelleen tätä samaa. Eikä olla koskaan oltu missään läheisessä suhteessa.
No nyt tunnistat alfa-uroksen.
Joo. Muistan ne suudelmat ikuisesti. Ikävä on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan yhden kerran. Mun ei tarvi kuin katsoa kyseistä miestä. Ihan mikä tahansa ruumiinosa aiheuttaa myös aivan jäätävät vibat.
Tuota tarkoitetaan kun puhutaan alfa-uroksesta..
Ja ketju täyttyy näistä "joo MUN mies", blah.
Olen, yhden kerran ja jos mies oisi sormeaan koukistanut niin mukaan oisin saletisti lähtenyt... Olin pitkän aikaa sen jälkeen kun kyseisen miehen näin niin pää aivan sekaisin:)
Vierailija kirjoitti:
Ja ketju täyttyy näistä "joo MUN mies", blah.
Niin? Lienee ihan normaalia että jos on sellaiseen törmännyt niin sen on itselleen halunnut ja monella myös käynyt flaksi ja saanut sen.
Aikoinaan yksi koulututtu.Oli varattu ja häntäheikki...jotenkin vaan niin vastustamaton.
Joo tiedän ton tunteen. Sit ne naiset ei pysty edes puhumaan normaalisti vaan sanoo jotain tyhmää. Tänään Viimeks lääkäri meni ihan sekaisin ja halus soitella perään.
Kaikille nuorille kaupan kassoille käy näin kun minä hopeakettu asioin heidän luonaan.
En, mutta miehenä joka on useasti joutunut vastustamattoman himoitsemisen kohteeksi, voin sanoa että ei tämäkään helppoa ole.
Olen monta kertaa ja oon ne saanutkin, paitsi yhtä koska hän oli naimisissa.
Joo. Onneksi se on oma. :)