Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi nainen välillä katselee rintojani - voisiko hän olla kiinnostunut?

Vierailija
06.04.2018 |

Hän katselee välillä rintojani ja lantiotani. Kun kerran halasimme, hän piti käsiään lantiollani hetkisen. Itse olen hänestä kiinnostunut erittäinkin paljon, mutta hän on varattu.

T. Mahdollinen piilolepakko

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehen kirjoitus

Vierailija
2/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehen kirjoitus

Oon oikeasti nainen ja se toinenkin osapuoli on nainen. Olen tässä vain miettinyt, voisiko siinä sittenkin olla jotain pientä molemminpuolista tunnettakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on siinä, että itselleni on todella harvinaista, että joku nainen katsoo minua siten. Se toki voi olla hänen tyylinsä ja tulkitsen häntä väärin, mutta itse ainakin olen kovin ihastunut häneen.

Vierailija
4/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. On käynyt ilmi, että hän siis ei halua mun kanssani suhdetta, mutta miksi hän silti käyttäytyi siten? :'(

Vierailija
5/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heterot tiedä lesbokoodeista.

Vierailija
6/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaisitko kertoa noista koodeista?

Vierailija
7/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkäån tiedä lesbokoodeista. Itselläni on kokemuksia vain heterosuhteista ja se ihastukseni (nainen) on heterosuhteessa. Kuitenkin ihastuin häneen eli sitten jotain pientä lesbomeininkiä minusta löytyy. Mutta en tiedä muuta kuin yleisinhimilliset koodit, jos niitäkään.

T. Ap

Vierailija
8/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pidät liian avonaisia paitoja tai sitten sulla on kadehdittavan isot rinnat ja hänellä pienet.

Vierailija
9/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen katse vaeltaa tutkimusten mukaan intiimialueilla täysin tiedostamatta, ja riippumatta toisen suuntautumisista. Joten sen perusteella ei voi mitään lukea.

Vierailija
10/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluaisitko kertoa noista koodeista?

Muakin kiinnostaa, mitä nää on?

Vierailija
11/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi katsella vaikka mitä ilman että se merkitsee mitään. Joskus joku naistuttava tuijotti aina huuliani ja kieltämättä tuli mieleen, että miksi...mutta tuskinpa siinä nyt mitään kumnempaa oli. (Ja ei, ei tuollainen olisi minulle mikään kauhistus, itsekin olen naisena ollut ihastunut naisiin...)

Vierailija
12/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pidät liian avonaisia paitoja tai sitten sulla on kadehdittavan isot rinnat ja hänellä pienet.

Ei mulla ole isot rinnat, vaan keskikokoiset, sinänsä melko terhakat. Hänellä on isot rinnat ja ilmeisesti vähän roikkuvat, mutta omasta mielestäni aivan täydellisen kauniit kyllä.

Vierailija
13/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen katse vaeltaa tutkimusten mukaan intiimialueilla täysin tiedostamatta, ja riippumatta toisen suuntautumisista. Joten sen perusteella ei voi mitään lukea.

Tosin en tiedä muita naisia, joiden katse vaeltaa intiimialueillani niin paljon.

Vierailija
14/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain huomaa muiden katseita, koska niin kovasti toivot, että tämä tietty nainen haluaa sinua.

Vierailija
15/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain huomaa muiden katseita, koska niin kovasti toivot, että tämä tietty nainen haluaa sinua.

Voi tämäkin olla totta varsinkin nykyisin. Kun siis *todellakin* haluaisin hänet omaksi rakkaakseni. Mutta hän käyttäytyi siten aivan aluksikin, jo silloin, kun en vielä ollut niin pahasti lätkässä häneen.