Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tosissani uskomaan, että kokoomus on niin suosittu vain vaalivilpin takia

Vierailija
06.04.2018 |

En tunne ketään, joka äänestäisi kokkareita. Kukaan joka on lukenut lehdestä Vartiaisen sanomisia ei voi äänestää puoluetta tosissaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplivaa

Vierailija
2/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minäkään enää kokoomusta äänestä. ovat aivan liian vasemmalla ja konservatiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap ainoa jota sekoomuksen muka kannatus epäilyttää. Jo stalin sanoi ettei sillä ole väliä ketkä äänestää vaan sillä jotka laskee äänet.

Vierailija
4/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani tunnen monia kokoomuksen äänestäjiä, vasemmistoa äänestäviä vain muutaman ja esimerkiksi rkp:n äänestäjiä en ainuttakaan. Siis heistä, jotka kertovat julkisesti puoluekantansa, läheskään kaikki tietenkään eivät kerro.

Vierailija
5/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Joko kyseessä on vilppi, tai sitten suomalaiset ovat vielä paljon tyhmempiä kuin olen kuvitellutkaan. Toki isona ongelmana on myös se, että äänestysinto on kovinta juuri typerien ihmisten kohdalla, ja taas ne todella asioita pohtineet ja selvittäneet jättävät äänestämättä, koska eivät usko omaavansa minkäänlaisia mahdollisuuksia lammaslaumoja vastaan.

Mistä vetoa, että seuraavissakin vaaleissa Sari Sairaanhoitajat ja muut vastaavat äänestävät sen mukaan mitä he tahtoisivat olla, eivätkä sen mukaan mitä he todellisuudessa ovat, eli käytännössä he äänestävät itseään vastaan? Sama ilmiö vaaleista toiseen, ja ihmiset eivät vaan opi, vaikka elämänlaatu heikkenee jatkuvasti ja syylliset esiintyvät omilla nimillään ja naamoillaan mediassa, kun vaan viitsisi lukea.

Vierailija
6/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Joko kyseessä on vilppi, tai sitten suomalaiset ovat vielä paljon tyhmempiä kuin olen kuvitellutkaan. Toki isona ongelmana on myös se, että äänestysinto on kovinta juuri typerien ihmisten kohdalla, ja taas ne todella asioita pohtineet ja selvittäneet jättävät äänestämättä, koska eivät usko omaavansa minkäänlaisia mahdollisuuksia lammaslaumoja vastaan.

Mistä vetoa, että seuraavissakin vaaleissa Sari Sairaanhoitajat ja muut vastaavat äänestävät sen mukaan mitä he tahtoisivat olla, eivätkä sen mukaan mitä he todellisuudessa ovat, eli käytännössä he äänestävät itseään vastaan? Sama ilmiö vaaleista toiseen, ja ihmiset eivät vaan opi, vaikka elämänlaatu heikkenee jatkuvasti ja syylliset esiintyvät omilla nimillään ja naamoillaan mediassa, kun vaan viitsisi lukea.

Tämä +10

Vierailija
7/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maan asioista päättävät vuodesta toiseen ihmiset, jotka avoimesti edustavat rikkainta prosenttia, niin ei tarvitse olla selvännäkijä tajutakseen, että jotain on vialla. Ehdoton valtaosa suomalaisista ei saavuta yhtään mitään äänestämällä Kokoomusta, joten jossain todellakin on vikaa. Siihen, onko vika ihmisissä, aivopesussa vai vaaleissa, en ota kantaa.

Vierailija
8/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin. Onneksi ei tunneta.

Vierailija
9/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin suurin osa äänestää sitä ja hyvä niin.

Vierailija
10/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT - HAAMUÄÄNET

MOT - ARVAUSVAALIT

"Ääniä uurnassa enemmän kuin äänestäjiä! Tai joku kävi äänestyspaikalla turhaan, koska laskennassa äänilippuja oli vähemmän kuin vaaliluetteloon merkittyjä äänestäjiä. Eivätkä heitot suuntaan tai toiseen ole vain marginaalisia vaan täsmäämättömyys on kymmeniä ääniä.

Ja kuinka ongelma hoidetaankaan! Väkirikkaiden Helsingin ja Uudenmaan vaalipiirin tarkastuslaskenta ”unohtaa” pulman vaikenemalla. Keski-Suomessa sentään yritetään saada äänet ja äänestäjät kohdalleen. Tuloksena on hassuja punakynäsynnytyksiä – Jyväskylän Janakassakin syntyi näin 24 byrokratialle elinkelpoista naisäänestäjää mutta ei yhtään miesäänestäjää. Mistähän sekin johtuu?"

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/01/31/arvausvaalit

Vierailija
11/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina äänestänyt Kokoomusta ja äänestän seuraavissakin vaaleissa.

Vierailija
12/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Äänestä puoluetta kd/sdp/vas/vihr/kok/rkp

2. Teeskentele, ettet tiedä heidän agendaa

3. Valita oloista

Vierailija
13/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous kovemmassa kasvussa kuin moniin vuosiin ja takana on oikeistohallitus. Ei valittamista. :)

Vierailija
14/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä järki-ihmisiäkin kuten esim Elina, mutta aivan liian konservatiivista sakkia. Liberaalisiipi on pahasti paitsiossa.

Vierailija
15/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talous kovemmassa kasvussa kuin moniin vuosiin ja takana on oikeistohallitus. Ei valittamista. :)

Viis siitä kun on tuo aktiivimalli. Uli uli uli yhyyyy yhyyyy!!!!!!!!!

Vierailija
16/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Elvis elää, kuukävely oli lavastettu ja Hitler vietti eläkepäivänsä Argentiinassa. Blondi kreationisti oli oikeasti suosituin pressaehdokas, mutta vihervasemmisto (jonka yhteiskannatus sellaiset 10%) ei antanut hänen voittaa.

Salaliittoteoriat ovat kivoja tylsän elämän piristyttäjiä, mutta kyllä se on erittäin monen riippumattoman gallupin mukaan niin, että kokoomuksen kannatus on korkeaa. On ollut kymmeniä vuosia. En ole koskaan ymmärtänyt miksi sairaanhoitajat sun muut pikkupalkkaiset äänestävät kokoomusta. Mutta niin vain tekevät ja onhan Suomessa paljon pienyrittäjiä, joista monet kokevat kokkareet omaksi puolueekseen. Nykyisen maailman arvot ovat myös hyvin materialistisia ja se heijastuu vaaleissa.

Vierailija
17/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida asua pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
18/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, hyvin pienellä ja alituiseen leikattavalla eläkkeellä elävä, äänestää yhä kokoomusta vanhasta tottumuksesta, kun kokoomus oli vielä sivistyspuolue. Luulen kyllä että saan puhuttua vaaleihin mennessä hänellekin järkeä. 

Vierailija
19/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Elät kuplassa. En tiedä missä kuplassa, mutta kuitenkin. Minä kokoomuslaisena paikallispolitiikkona tunnen kaikkien puolueiden äänestäjiä ja arvostan kaikkien mielipiteitä. Kykenen myös toimimaan muiden puolueiden edustajien kanssa yhteisymmärryksessä päätöksenteossa. Lautakuntatyössä olen usein samalla kannalla vasemmiston kanssa, eikä siinä ole mitään ongelmaa, koska fiksut ihmiset pystyvät näkemään asioissa harmaan sävyjä eikä kaikkea mustavalkoisena. Kokoomus tekee reaalipolitiikkaa, joka vetoaa heidän äänestäjiin. Siksi menee hyvin.

Vierailija
20/22 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy Kokoomuksen vaalivoitolle on päivän selvä.

VARAKKAAT ÄÄNESTÄÄ, köyhät ei.

Joten syyttäkää itseänne, köyhät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme