Hirveimmät polttarit missä olet ollut!
Olen ollut muutamissa polttareissa (en yksissäkään siis polttarisankarina tai "pääsuunnittelijana") ja kaikissa on ollut katastrofin ainekset olemassa. Ihme pihistelyä ja ei yhtään ajatella itse morsiota vaan polttarit suunnitellaan omien mieltymystensä mukaisesti miettimättä mitä morsian tahtoo. Myötähäpeissäni olen seurannut polttarisankarin ilmettä kun hänet laitetaan hyppäämään benjihyppy vaikka pelkää kuollakseen korkeita paikkoja ja muut naureskelee, että heh heh onpa hyvä juttu!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Morsian oli tapellut sulhonsa kanssa edellisen yön. Pähkinä itkusta turvonneena kiukutteli sitten polttariseurueelle. Päähän ja luomiin?? sattui, ei voinu meikata, syödä kun oksetti ( krapula) eikä varsinkaan juoda. Yökki automatkan ja kun päästiin hotelliin jossa oli varattu hierontaa ym halus mennä nukkumaan päänsärkyä pois. Tässä kohtaa seurue jakaantui kun toiset halus paijata ja ymmärtää ja toiset juhlia. Menin itse sinne hierontaan ja kaksi muuta ottivat manikyyriä ym.
Mentiin takaisin sviittiin niin siellä jokainen joko itki tai mökötti miehilleen puhelimessa miten on tyhmät polttarit 😂 kaksi lähti kotiin, kolme juhlimaan ja morsian oli saanut jo uuden tappelun aikaan ylkänsä kanssa puhelimessa. Söi minibaarista suklaat, joi kokiset ja katto telkkaria eikä puhunut kellekkään. Kolme meistä käytti kutsutun maskeeraajan palvelut, käytiin syömässä ja ennustajalla, ajeltiin limousinella ja saunottiin saunalautalla. En mennyt häihin. Sielläkin oli kuulemma tapeltu.
Kaksi kirjainta:
VV T
Vierailija kirjoitti:
Kaaso yritti järkätä kalliita polttareita. Meitä oli porukassa pari opiskelijaa, yksi äitiysvapaalla, yksi työtön, eikä kyllä kaasokaan mikään hyvätuloinen ollut. Se vähän aiheutti kränää, kun kolehti olisi pitänyt olla n. 100 €/hlö, ja suurimmalla osalla ajatuksena oli todellakin ehdoton max. 50 €/hlö. Hoitoja olisi pitänyt olla, mökki vuokrata, ruokaa ja juomaa, tapahtumaa ym. Loppujen lopuksi kolehti taisi olla se max. 50 €/hlö. Meillä oli yksi aktiviteetti porukalla, morsiamelle saatiin kasvohoito, käytiin syömässä ja sen jälkeen baarissa yksillä. Kaason äiti oli antanut talonsa käyttöömme, jotta pääsimme yhdeksi yöksi "mökkeilemään". Kaaso oli raskaana, yksi imetti ja kaksi muuta eivät halunneet juoda, joten minulla ja morsiamella oli sitten useampi pullo viinaa, kun tarkoitus oli pelata juomapelejä, mutta kun osallistujia olisi ollut kaksi, juomat jäi juomatta ja menimme nukkumaan n. klo 22. Oli tylsää.
Ikimuistoista viinan käyttöä.
En ole koskaan ollut polttareissa. Ikätoverini joko ovat naimisissa 1970-1980 luvulla tapaamansa miehen kanssa tai jos ovat menneet uudestaan naimisiin, niin eivät ole järjestäneet polttareita. Nuoremmissa naisissa ei ole niin läheisiä ystäviä, että olisi polttareihin kutsuttu enkä varmaan menisi vaikka kutsuttaisiin.