Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa mun mummotyylini

Vierailija
06.04.2018 |

Laitan linkin kerrallaan kun en kännykällä osaa mennä välilehdeltä toiselle. Toivottavasti onnistuu. Nilkkavamman ja vaivaisenluiden takia kenkävalikoima on rajallinen. Tunikoita inhoan vaikka se on kuulemma ikäiselleni tyypillinen vaate. Olen lyhyt ja normaalipainoinen. Pidön yleensä mustia tai harmaita tyköistuvia, mutta dn ihan teinitiukkoja, farkkuja. Yläosat on tämän tyylisiä:
https://www.lindex.com/m/fi/7710803/?back

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään arvosteltavaa. Maailman tavallisin vaate. Sulaudut varmasti joukkoon.

Vierailija
2/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä nyt tarkotit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikänen olet? Ei mulle ole kukaan tunikoita suositellut, vaikka olen 5 mummu.

Vierailija
5/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.zalando.fi/vero-moda-vmsisse-fit-villakangastakki-ve121u02m…

Ja takki.

Luulen että nämä tylsät vaatteet on kuitenkin ikätovereillani yleisempiä kuin ne ihme vaatteet mitä siinä yhdessä ketjussa oli lueteltu. En kyllä tilaa zalandolta vaan ostan kivijalkaliikkeistä, mutta nämä on samantyylisiä ulkonäöltään.

Vierailija
6/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/gabor-avokkaat-schwarz-ga111b0jg-q11.html

Ap:n kengät

En kyllä ihan saa kiinni siitä mitä ajat takaa, mutta jos mummotyyliin tähtäät niin siihen nämä kengät on 5/5.

Vierailija
7/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ikänen olet? Ei mulle ole kukaan tunikoita suositellut, vaikka olen 5 mummu.

Nuorison mielestä se on tyypillinen keski- ikäisen vaate.ap

Vierailija
8/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorison mielestä se on tyypillinen keski- ikäisen vaate.ap

Mitä ihmettä se nuorisolle kuuluu, mitä sä päällesi pistät. Ei kukaan ole sentään vekkihametta farkkujen tilalle suositellut?

Vierailija
9/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun vaivasenluut johtuu noista kengistä?

Vierailija
10/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun vaivasenluut johtuu noista kengistä?

Ei kun nuorena pidetyistä korkokengistä ja jopa lapsuuden huonoista kengistä. Ei minun kengät noin kapeat ole mutta lähinnä väri ja kannan korkeus. Ap

Vierailija
11/11 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne teinien hupparit ja entisenvalkoiset tennarit varsinaisesti ole esteettisyyden huipentumia...

Ap:n tyyli on tavallinen. Eri ylä- ja alaosat on varmasti helposti yhdisteltävissä ja asu sopii melkein minne vaan arkena. On käytännöllinen, mukava ja siisti.

JOS tyyliin haluaa lisää persoonallisuutta, kannattaa panostaa asusteisiin. Suomessa valikoimat on huonot ja kalliit, mutta ulkomaisista nettikaupoista (ml. Ebay ja Etsy) saa edullisesti kivoja koruja ja huiveja. Ehkä värillistä arkilaukkuakin voisi harkita? Simppelit perusvaatteet ovat tosi hyvä pohja asustamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme