En puhu enää lapsen saamisen iloista
Tuttava oli vastentahtoinen aina kun puhuin. Hän sanoi että ei pidä lapsista. Hän suunnitteli, että jää lapsettomaksi, kunnes löysi miehen 40-vuotiaana. He ovat yrittäneet saada lasta pian kolme vuotta. En siis puhu enää lapsista, mutta toivon, että hän onnistuu. En tahdo lisätä paineita. En jakaa ilojani. Olen vähän surullinen heidän puolestaan. Toivon, että tämä kääntyy vielä iloksi lapsesta.
Kommentit (8)
No ei kai nyt kukaan järkevä ihminen tuossa tilanteessa hehkuta omia lapsiaan!
Vai vielä iloa lapsen saamisesta...??
Itsekin olen läpi elämän välttänyt puheenaiheita jos keskustelukumppani on niistä vastentahtoinen puhumaan, kun neutraaleja puheeaiheita löytyy pilvin pimein. Mikä minä olen kenellekään tyrkyttämään omaa erinomaista elämääni.
Vähän erikoinen tilanne vain, että nyt kun yrittävät lasta, en puhu lapsista. Odotan, jos saisin kuulla plussasta, mutta en utele. Kai minä sitten olen järkevä.
ap
Kylläpä ap on itseään täynnä ja puuttuu muiden asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän erikoinen tilanne vain, että nyt kun yrittävät lasta, en puhu lapsista. Odotan, jos saisin kuulla plussasta, mutta en utele. Kai minä sitten olen järkevä.
ap
Puhuuko hän sitten sinulle lapsista?
Niinpä. Minun tuttuni sai lapsen 46 vuotiaana, kun luotti, että ei tarvitse enää ehkäisyä. Lapsi oli onnellinen vahinko!