Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En puhu enää lapsen saamisen iloista

Vierailija
06.04.2018 |

Tuttava oli vastentahtoinen aina kun puhuin. Hän sanoi että ei pidä lapsista. Hän suunnitteli, että jää lapsettomaksi, kunnes löysi miehen 40-vuotiaana. He ovat yrittäneet saada lasta pian kolme vuotta. En siis puhu enää lapsista, mutta toivon, että hän onnistuu. En tahdo lisätä paineita. En jakaa ilojani. Olen vähän surullinen heidän puolestaan. Toivon, että tämä kääntyy vielä iloksi lapsesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Minun tuttuni sai lapsen 46 vuotiaana, kun luotti, että ei tarvitse enää ehkäisyä. Lapsi oli onnellinen vahinko!

Vierailija
2/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt kukaan järkevä ihminen tuossa tilanteessa hehkuta omia lapsiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä iloa lapsen saamisesta...??

Vierailija
4/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne tilanteet elävät.

Vierailija
5/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen läpi elämän välttänyt puheenaiheita jos keskustelukumppani on niistä vastentahtoinen puhumaan, kun neutraaleja puheeaiheita löytyy pilvin pimein. Mikä minä olen kenellekään tyrkyttämään omaa erinomaista elämääni.

Vierailija
6/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen tilanne vain, että nyt kun yrittävät lasta, en puhu lapsista. Odotan, jos saisin kuulla plussasta, mutta en utele. Kai minä sitten olen järkevä.

ap

Vierailija
7/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap on itseään täynnä ja puuttuu muiden asioihin.

Vierailija
8/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoinen tilanne vain, että nyt kun yrittävät lasta, en puhu lapsista. Odotan, jos saisin kuulla plussasta, mutta en utele. Kai minä sitten olen järkevä.

ap

Puhuuko hän sitten sinulle lapsista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi