Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä painostaa kihloihin

Vierailija
06.04.2018 |

Hän ei luota minuun oikeastaan missään asiassa ja lähes päivittäin kertoo asioita mitkä minussa on vikana tai mikä ärsyttää, mutta silti haluaisi mennä kihloihin. Miksi? Onko jollain kokemusta saman tyyppisistä tilanteista?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain mene tekemään sitä virhettä että sitoudut tuollaiseen kammotukseen. Jss.

Vierailija
2/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut jotain syytä miksei luota? Voisiko hän olla epävarma haluatko olla sitoutunut häneen? Jospa hän pelkää, että olet ns. toinen jalka ovesta ulkona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma, kontrolloiva, varmasti turhasta mustasukkainen?

Painostettuna ei koskaan saisi sitoutua! Se johtaa katastrofiin, ennemmin tai myöhemmin.

Tässä tilanteessa sinun on oltava järkevä.  

Tee oikea päätös.

Vierailija
4/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kimpassa tuollaisen naisen kanssa? 

Vierailija
5/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit tänään oikein hyvän kuohuviinipullon ja sanot, että haluat puhua...erosta

Vierailija
6/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvin kuvailtu.

-Ap

Vierailija
7/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kyllä paremmankin, kuin tuollaisen epäluuloisen ärsyyntyjän, usko pois.

Vierailija
8/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painostettuna ei koskaan saisi sitoutua! Se johtaa katastrofiin, ennemmin tai myöhemmin.

Tee oikea päätös.

Tämä siis.

-Ap

Vierailija
9/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee oikea päätös.

Tämä siis.

-Ap

Miksi olet hänen kanssaan, jos kihloihin meno tuntuu painostukselta, ja mikään ei ole hyvin?

Vierailija
10/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
11/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin painostaminen = kosinta. Siihen vastataan kyllä tai ei tai pyydetään harkinta-aikaa. Kun kosinta tuntuu painostamiselta, vastaus on aika selvä.

Vierailija
12/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se suhteen alussa sellaista ollut, nyt olen vaan toivonut, että ehkä asiat palaisi siihen suuntaan mitä ne on aiemmin ollut.

Vierailija
13/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kyllä paremmankin, kuin tuollaisen epäluuloisen ärsyyntyjän, usko pois.

Mistäs sinä tiedät millaisia kumppaneita ap:n on mahdollista saada?

Vierailija
14/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Haluatko sitoutua häneen vai et? Jälkimmäisen vastaus on se mikä kertoo mitä tehdä.. Jos hän on kyllästynyt odottamaan että päätät mitä haluat elämältä. Älä odotuta häntä enempää jos et halua sitoutua, anna hänen löytää joku joka haluaa.

Vierailija
15/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se suhteen alussa sellaista ollut, nyt olen vaan toivonut, että ehkä asiat palaisi siihen suuntaan mitä ne on aiemmin ollut.

Meillä oli poikaystävän kanssa todella ihanaa alussa. Olin varma että tässä on se unelmieni mies, ja tuntui että olemme samalla aaltopituudella. Tein alusta saakka selväksi että haluan naimisiin, enkä halua vain seurustella, eli jos tämä ei tunnu oikealta, voi jatkaa matkaa.

No mies sitten teki muutamia liikkeitä, josta aloin epäillä ettei olisi tosissaan kanssani. Minusta tuli mustasukkainen ja epäilevä ja suhteemme kärsi. Olen puhunut avioliitosta, mutta mies ei halua siihen suuntaan laisinkaan, mutta haluaa olla kanssani? Se on tehnyt minusta katkeran sekä epäluuloisen.

Vaikea erota, kun odottaa että toinen haluaisi sitoutua, mutta silti sitä ei halua odottaa... luulen että mies olisi onnellinen ilman minua, mutta en ymmärrä miksei lähde.

Eli tavallaan painostan kihloihin, mutta tavallaan en kuitenkaan. Tein pelisäännöt selväksi alussa ja mies ei enää halua pelata niillä säännöillä. Ei minusta voi tulla samaa mitä alussa, kun tarpeitani ei täytetä.

Vierailija
16/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Haluatko sitoutua häneen vai et? Jälkimmäisen vastaus on se mikä kertoo mitä tehdä.. Jos hän on kyllästynyt odottamaan että päätät mitä haluat elämältä. Älä odotuta häntä enempää jos et halua sitoutua, anna hänen löytää joku joka haluaa.

Haluan, mutta tulee väkisin tunne, että se on omistamisen halua, eikä niinkään aitoa sitoutumisen halua.

Vierailija
17/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli poikaystävän kanssa todella ihanaa alussa. Olin varma että tässä on se unelmieni mies, ja tuntui että olemme samalla aaltopituudella. Tein alusta saakka selväksi että haluan naimisiin, enkä halua vain seurustella, eli jos tämä ei tunnu oikealta, voi jatkaa matkaa.

No mies sitten teki muutamia liikkeitä, josta aloin epäillä ettei olisi tosissaan kanssani. Minusta tuli mustasukkainen ja epäilevä ja suhteemme kärsi. Olen puhunut avioliitosta, mutta mies ei halua siihen suuntaan laisinkaan, mutta haluaa olla kanssani? Se on tehnyt minusta katkeran sekä epäluuloisen.

Vaikea erota, kun odottaa että toinen haluaisi sitoutua, mutta silti sitä ei halua odottaa... luulen että mies olisi onnellinen ilman minua, mutta en ymmärrä miksei lähde.

Eli tavallaan painostan kihloihin, mutta tavallaan en kuitenkaan. Tein pelisäännöt selväksi alussa ja mies ei enää halua pelata niillä säännöillä. Ei minusta voi tulla samaa mitä alussa, kun tarpeitani ei täytetä.

Mitä hän sitten haluaa?

Vierailija
18/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten haluaa?

Kuulemma olla kanssani ja aidosti rakastaa jne jne. Itse epäilen kyllä vahvasti ja luulen että hän on vain liian heikko etsimään onneaan ja menemään eteenpäin. En usko että aidosti oikeasti haluaisi olla kanssani, vaan enemmänkin pakko / tapa. Olemme kuitenkin jo rakentaneet elämää yhdessä ja tiedän että siitä on vaikea luopua ja aloittaa alusta. Tuntuu että olen jollain tapaa pettymys miehelle, ja olen jotenkin alussa huijannut hänet tähän suhteeseen.

Vierailija
19/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta ehkäisystä!

Vierailija
20/46 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset seurustelevat, kun he eivät pidä toisistaan?