Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumies pääsee ihon alle ..

Vierailija
06.04.2018 |

mutta mä en .. Ärsyttävää.

N26

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ällöt tyypit pääsee. Kuten Äitihullu, Uli ja Sinkkumies. Kaikki vastenmielisiä tyyppejä.

Vierailija
2/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon alla on liian lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sinkkumies nyt on pelkkä provo ja jo täysin kulahtanut sellainen, mutta Uli ja Äitihullu ovat oikeasti pakkomielteisiä sekopäitä.

Vierailija
4/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ällöt tyypit pääsee. Kuten Äitihullu, Uli ja Sinkkumies. Kaikki vastenmielisiä tyyppejä.

En koe itseäni vastenmielisenä. Olen mm. saanut hyvää palautta ja osa pitää minusta todella.

Sinkkumies

Vierailija
5/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta mä en .. Ärsyttävää.

N26

Kirjoita sydämestäsi ja todesta, kuten vaikka aktiivimallista. Varmasti alkaa ihmisiä kiinnostaa, joa olet todellinen. Minua väitetään provoksi, mutta en ole, vaan kirjoitan päivän polttavista aiheista, tai sitten salatuista aiheista, joissa totuus halutaan pyyhkiä maton alle. Tuon ne asiat esiin ja päivänvaloon.

Rakkaudella,

Sinkkumies

Vierailija
6/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe itseäni vastenmielisenä. Olen mm. saanut hyvää palautta ja osa pitää minusta todella.

Sinkkumies

Kyllähän narsistit aina itseään rakastaa.

Vierailija
7/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen huudatus on entisaikojen freak showhun verrattavaa viihdettä. Ei moraalisesti oikein mutta kiehtovaa. Se kyllä jäi arvoitukseksi että kuka pitää sinkkumiehestä...?

Vierailija
8/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Rakastat siis itseäsi. Ok

Sinkkumies

Vierailija
9/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehen huudatus on entisaikojen freak showhun verrattavaa viihdettä. Ei moraalisesti oikein mutta kiehtovaa. Se kyllä jäi arvoitukseksi että kuka pitää sinkkumiehestä...?

En minä siihen osaa vastata, mutta plussia tulee usein. Näin ei tietenkään pitäisi sanoa, jos haluaisi pitää plussansa, mutta sinä saat tästä voiton.

Sinkkumies

Vierailija
10/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen artikulointi .. mun sydän sulaa ..

N26

Vierailija
11/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Arvelinkin, että "fiksuutesi" on hiekkalaatikkotasoa.

Vierailija
12/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Moi Sinkkumies. Arvasin että se olet sinä jo heti aloituksesta.

Vierailija
13/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Sinä et taida edes tietää mitä artikulointi on? Olisitte kyllä toisillenne sopiva pari :D

Vierailija
14/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Arvelinkin, että "fiksuutesi" on hiekkalaatikkotasoa.

On. Muuten en sinulle vastaisikaan, vaan kokisin olevani "ylempi".

Sinkkumies

Vierailija
15/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Sinä et taida edes tietää mitä artikulointi on? Olisitte kyllä toisillenne sopiva pari :D

En valitse naisiani älykkyyden mukaan. Ne ovat vain geenilotossa saatujen arpajaisten tuloksia. En tietenkään haluaisi naista, joka ei ymmärrä sanaakaan aivoituksistani.

Dr. Sinkkumies

Vierailija
16/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

En vastaa tähän. Pidän kuitenkin sinkkumiehestä.

N26

Vierailija
17/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

En valitse naisiani älykkyyden mukaan. Ne ovat vain geenilotossa saatujen arpajaisten tuloksia. En tietenkään haluaisi naista, joka ei ymmärrä sanaakaan aivoituksistani.

Dr. Sinkkumies

Et niin. Tissien koon mukaan, on huomattu. Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on itselleenkin vain lusikalla annettu.

Vierailija
18/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Dr. Sinkkumies

Et niin. Tissien koon mukaan, on huomattu. Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on itselleenkin vain lusikalla annettu.

Tämä on ihan yhtä hyvä argumentti kuin lompakon tai minkä tahansa muun mukaan. Ajan kanssa vasta oikeasti näkee, toimiiko homma. Naiset vaan ovat luoneet itselleen illuusion siitä, että he tietävät jo parin viikon seurustelun jälkeen, kuka on se oikea ja varmasti heidän kanssaan loppuikänsä.

Vierailija
19/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Dr. Sinkkumies

Mielellään löylyämpärin kokoiset. Kauha on vähän pieni ;(

Sinkkumies

Vierailija
20/31 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies ja mahdollisesti hänen äitinsä.