Haluaisin että mies laihduttaisi 10kg ja alkaisi haluta seksiä vähintään pari kertaa viikossa!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskin haluaa laihtua, muttei se kaikille ole niin helppoa kuin toisille eikä ylipainoa edes ole kuin se 10kg. Uskoisin sen kuitenkn vaikuttavan seksihaluihin. Ap
Kyllä vaikuttaa seksihaluihin, kokemusta on. Mulla katosi laihduttaessa viimeisetkin seksihalut.
Oletko mies? Jos olet plösö nainen, en ole kiinnostunut mielipiteestäsi tähän asiaan. Ap
Kyllä se vaan niin on että iso maha vähentää seksihaluja. Pelkkä kuntosali ei riitä siihen että laihtuu vaan pitäisi olla myös jotain muuta liikuntaa. Lihominen vaikuttaa myös muuhun jaksamiseen. Tämä miehillä.
Olen huomannut, että kun vaimo innostuu treenaamaan niin sen halut kasvaa heti. Seksin määrä tuplaantuu välittömästi.
En muuta selitystä keksi kuin että hormoonitasot nousee voimaharjoittelulla.
Miehellä taitaa olla motivaatio vähissä? Oletteko miettineet miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskin haluaa laihtua, muttei se kaikille ole niin helppoa kuin toisille eikä ylipainoa edes ole kuin se 10kg. Uskoisin sen kuitenkn vaikuttavan seksihaluihin. Ap
Painonpudotus ei ole mitään amerikantiedettä, jos siihen aitoa tahtoa ja halua on.
Milloin miehelle on tehty kunnon lääkäritarkastus?
Laihduta itse älälä syytä miestä.. täällä miehiä mollataan mutta jos olet itse 150kg äpyli niin ei sinua paljon kukaan silloin halua
Jos mies vaatisi noita samoja asioita naiselta niin täällä olisi av-mammat rivissä haukkumassa miehen pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vaatisi noita samoja asioita naiselta niin täällä olisi av-mammat rivissä haukkumassa miehen pystyyn.
Niin entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Lunta tupaa on tullut tupaan asian ollessa näinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä kauan meni ilman tätä katkruuden kitkerää höttöä naista sortavista rakenteista.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta itse älälä syytä miestä.. täällä miehiä mollataan mutta jos olet itse 150kg äpyli niin ei sinua paljon kukaan silloin halua
Urpo, en ole yhtään ylipainoinen vaan oikein hyvässä tikissä itse. Ap
Mies, mies ja mies. Yksinkö mies siinä parisuhteessa on?