Otan mieheltäni noin kerran viikossa suihin omasta halustani, onko tuo harvoin vai usein?
Meillä sekstaillaan noin kerran viikossa, mutta silti joka kerta haluan antaa miehelle suu hoitoa, yleensä annan sitä aikani kunnes mies haluaa pillua, mutta se saa minut syttymään.
Mies sanoo että se on harvinaista että haluan antaa suuhoitoa, onko muka?
Kommentit (22)
No ei se ole harvinaista, mies vaan haluaa että tulet hyvälle mielelle ja tunnet itsesi vähän erityiseksi.
On kai se aika harvinaista. Eikä alapeukutusta tähän, ihan varmasti on jos tilastoja katsoo :DD
Mistä miehesi tietää, että tuo tahti on harvinaista?
Suun ja nielun syöpien mahdollisuutesi on noinn 80% suurempi kuin niillä, jotka eivät tee noin
Ap on mies joka vaan haaveilee.Huomaa noista alatyylin sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehesi tietää, että tuo tahti on harvinaista?
Koska Petra ja Maija ottaa suihin vaan kerran kahdessa viikossa
Suu ja nielusyöpä tykkää. En alennu moiseen.
Oletko koskaan kysynyt mieheltäsi haluaisiko hän kenties useamminkin huulihölkkää..
Miksi sinä haluat imeskellä miehesi ku sivehjettä? Sehän on tosi ällöttävää ja naista alentavaa.
Ei sillä väliä mitä muut tekee, jos te ootte molemmat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies joka vaan haaveilee.Huomaa noista alatyylin sanoista.
Tavallaan toivon että olisinkin mies sillä näin naisena seksin vähyydestä valittaminen ei taida olla normaalia
ap
Vierailija kirjoitti:
Suun ja nielun syöpien mahdollisuutesi on noinn 80% suurempi kuin niillä, jotka eivät tee noin
Ja silti se prosentti on pieni. Esim. itse lisään syöpäriskiäni myös ainakin tupakalla, alkoholilla, tietyillä ruuilla ja varmaan sadalla muullakin asialla.
Luulin että tarkoitit loppuun asti ottoa kerran viikossa. Aika vähän tuo on kun kyse olikin esileikistä. Muutenkin kerran viikkoon seksiä on vähän.
Itse otan joka päivä, kuten nytkin. Laitoin siis tänkin nyt kauheessa, kiirreessä siis täs. No jos haluutte, voin laittaa weppikameran päälle!
Pyysin, että suosikkiharrastuksenne siirretään Seksi-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Suu ja nielusyöpä tykkää. En alennu moiseen.
Kerrotko vielä miksi suihinotto aiheuttaa syöpää?
Meillä kumpikin antaa suuseksiä ennen yhdyntää. Mies nuolee joka kerta orkun mulle ensin. Minä en ime loppuun asti, koska kumpikin vielä tykkää lopuksi panemisesta. Eli joka kerta. Eikö miehesi nuole sua ap yhtä usein sitten?, vähän yksipuolista.
Ketä kiinnostaa?