Kaksoiskansalaisuus on yksi isoin Suomen ongelmista tällä hetkellä...
Ei ole mitään järkeä, että suomalainen voi asua jossain Brasiliassa 20 vuotta ja pitää edelleen Suomen kansalaisuutta ja jopa äänestää Suomen vaaleissa jossain maan lähetystössä.
Kaksoiskansalaisuudesta on luovuttava ja heti.
Kommentit (7)
Ulkosuomalaisetko muka vääristää äänestystuloksia?
Eikä ole! Pidä sinä ap. turpasi kiinni, kun et tiedä asioista yhtään mitään. Minä en ole valinnut vanhempiani, olen syntynyt tähän tilanteeseen. Kuulun siis molempiin kulttuureihin, enkä suostu ap:n tapaisten, suvatsemattomien tyyppien arvosteltavaksi. Shut up!
Finland-Usa kirjoitti:
Eikä ole! Pidä sinä ap. turpasi kiinni, kun et tiedä asioista yhtään mitään. Minä en ole valinnut vanhempiani, olen syntynyt tähän tilanteeseen. Kuulun siis molempiin kulttuureihin, enkä suostu ap:n tapaisten, suvatsemattomien tyyppien arvosteltavaksi. Shut up!
Sananvapaus. Ei mulla muuta.
Jos et asu Suomessa tai osallistu suomalaiseen yhteiskuntaan, sinulle ei kuulu Suomen kansalaisuus.
ap
Miten se on sulta pois jos jollakin on kaksoiskansalaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Finland-Usa kirjoitti:
Sananvapaus. Ei mulla muuta.
Jos et asu Suomessa tai osallistu suomalaiseen yhteiskuntaan, sinulle ei kuulu Suomen kansalaisuus.
ap
Sinä et ole älyllisesti lahjakas. Tolloilta ja heikkolahjaisilta äänioikeus pois! Mitä jos asunkin osan vuodesta kummassakin maassa vuorotellen? Miten minut pitäisi lokeroida? Taitaa olla mahdoton tehtävä.
Voihan äänioikeuden sitoa maassa asumiseen. Olen itse kaksoisknsalainen, mutta en saa äänestää toisen kotimaani vaaleissa, koska en ole asunut iellä viimeisten 18 kk aikana.
vali vali. itke ikeniis. maailmassa on isompiakin murheita