Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumaliste, Packalen puolustelee venäjää!

Vierailija
05.04.2018 |

Persu-Packa puhuu kuin eräs dosentti B! Mitä ihmettä, persut *yssän kätyreinä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huru-ukon juttuja tolla tosiaan.

Vierailija
2/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa äänestää persuja(rus)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaahan hän puheli. Itsekin olen oikeudenmukaisuuden kannalla, ja haluan todisteita ennen kuin tuomitaan. Monet kiihkoilijat länkyttävät joka asiaan että "rys sät sen teki!" Ei sellaista epä-älyllisyyttä vain jaksa.

Vierailija
4/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin perusteli mielestäni monia asioita.

Vierailija
5/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäänhän tuolta suunnalta on sympatioita sinne riittänyt. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun idästä rahoitetaan suomalaisia puolueita, vaikka mitään näyttöä ei tietenkään ole.

Vierailija
6/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaahan hän puheli. Itsekin olen oikeudenmukaisuuden kannalla, ja haluan todisteita ennen kuin tuomitaan. Monet kiihkoilijat länkyttävät joka asiaan että "rys sät sen teki!" Ei sellaista epä-älyllisyyttä vain jaksa.

Miten lapsellista. Ja kukahan muu olisi myrkyttänyt venäjän pettäneen agentin? Venäjällä on pitkä (lähi)historia vastaavanlaisista teoista vastaavissa tilanteissa.

Vierailija
7/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsellista. Ja kukahan muu olisi myrkyttänyt venäjän pettäneen agentin? Venäjällä on pitkä (lähi)historia vastaavanlaisista teoista vastaavissa tilanteissa.

Joo, mutta outoa että Skripal ehtii paistaa makkaraa 6 vuotta takapihalla ennen tekoa?

Vierailija
8/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäänhän tuolta suunnalta on sympatioita sinne riittänyt. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun idästä rahoitetaan suomalaisia puolueita, vaikka mitään näyttöä ei tietenkään ole.

Kyllä ne selkeät sympatiat ovat tulleet demarileiristä. Kaikki muistavat putinin parhaan kaverin, tarja halosen.

Vierailija
9/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myrkkyä oli käytetty niin äärettömän pieni määrä? 

Vierailija
10/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoittihan venäläiset myös MV-lehteä. Sitä sitten persut suu vaahdossa lainaili.

Hajota ja hallitse. Sitä venäjä hakee tällä eri maiden äärioikeistojen tukemisella.

Ihmiset ovat vain keskimääräisesti niin yksinkertaisia etteivät näe tämän kaiken läpi.

Vierailija
11/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt miten huono ulosanti tällä Packalenilla on. Ihme sönköttäjä, eikä vaikuta kovin fiksulta.

Kuvittelin aikaisemmin teräväksi hepuksi (miksiköhän?).

Vierailija
12/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poloniumiaposkeen kirjoitti:

Olin yllättynyt miten huono ulosanti tällä Packalenilla on. Ihme sönköttäjä, eikä vaikuta kovin fiksulta.

Kuvittelin aikaisemmin teräväksi hepuksi (miksiköhän?).

Mun mielestää vaikuttaa ihan fiksulta. En ole persujen kannattaja.

Vierailija
13/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne selkeät sympatiat ovat tulleet demarileiristä. Kaikki muistavat putinin parhaan kaverin, tarja halosen.

Jos katsotaan muualle kuin peräpeileihin ja puhutaan nykyisyydestä, onhan se ilmiselvää, että persuille riittää motiiviksi Venäjän tiukka (lue: olematon) maahanmuuttopolitiikka. Aika vietävissä ovat.

Vierailija
14/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myrkkyä oli käytetty niin äärettömän pieni määrä? 

Ja miksi myrkyn sijainti muuttuu koko ajan? Ensin se oli jossain pizzeriassa, siiten auton ilmastoinnissa, sitten Skripalin kotona.

Vierailija
15/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta outoa että Skripal ehtii paistaa makkaraa 6 vuotta takapihalla ennen tekoa?

Niin, tuskin hänellä enää tässä vaiheessa oli tietoja jotka haittasi Venäjää. Eikä häntä silloin olisi edes päästetty länteen. Ellei hän sitten ollut alkanut uudelleen johonkin vakoiluhommiin tai muuhun hämäräbisnekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän