Nainen, mitä luulet, oletko joutunut hylätyksi
Kommentit (10)
No mulla on ainakin ilmaa vatsassa jos en syö tasaisesti. Mutta muuten sitten ei olekaan muita suolistovaivoja mm. Mitään ripuleita. Että jos se ilmavaiva pelottaa niin ota sitten ripulihousu😊
En, sillä aina silloin menen vessaan, siksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ainakin ilmaa vatsassa jos en syö tasaisesti. Mutta muuten sitten ei olekaan muita suolistovaivoja mm. Mitään ripuleita. Että jos se ilmavaiva pelottaa niin ota sitten ripulihousu😊
Ei kiitos kumpaakaan.
olisikin ollut se kamalan hajuinen pieru syynä vaan mies on toisen naisen ja heillä on lapsia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Piereskelevä pieree myös unissaan. Silloin ei ymmärrä mennä vessaan.
Ylipaino ja kova piereskely, sekä perseen pesemättömyys tuntuu kulkevan käsikkäin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos kumpaakaan.
no sun kanssa ei voi sitten syödä kun jotain tiettyjä ruokia ihan sen takia että ei tule pierua. Toisekseen harrastan liikuntaa ja en juurikaan piereskele. Ilmoitin vain että jokaisella ihmisellä on joku herkkyys johonkin ruokaan. Itsekin piereskelet mutta et salli sitä muilta. Tosin epäkohteliasta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piereskelevä pieree myös unissaan. Silloin ei ymmärrä mennä vessaan.
Mä en oo sellainen, muuten aamulla saa pistää ikkunan auki. Eli menen vessaan.
En ole koskaan tullut hylätyksi. Mistä se voisi johtua?
Mä olen jättänyt montakin naista ja yksi syy toi piereskely.