Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirveän tyytymätön kaikkeen. Mitä voin tehdä asialle?

Vierailija
05.04.2018 |

Olen väsynyt ja kyllästynyt päivästä toiseen. Moni asia ottaa päähän uskomattoman paljon. Voiko tälle ololle tehdä jotain? Mikä piristäisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin oon. Syy on lapsuuden traumoissa, oon itse ainakn ruvennut käsittelemään niitä. Tiedän, mistä tyytymättömyyteni johtuu, muta en ole saanut siihen vielä apua.

Vierailija
2/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta elämäsi suuntaa. Ala pitämään huolta itsestäsi. Henkisesti ja fyysisesti hyvin voiva ihminen on vahva ja rohkea. Kaikki lähtee omasta itsestäsi, älä odota muutosta ulkopuolelta. Itsensäkehittäminen alkaa sinusta ja sisältäpäin. Aloita jo tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanlainen, mutta oon nyt alottanut metodit a) voin itse valita ajatukseni ja b) olen itse vastuussa tunteistani.

Jos ajattelen jotain ärsyttävää, jota teen usein, päätän, että ajattelen jotain muuta. Ihan mitä vaan, vaikka edessä olevaa seinää. Tuon omien ajatusten valitsemisen olen jo huomannut vaikuttaneen yleiseen mielialaan. Tosin sitten saatan saada yhtä äkkiä kiinni itseni tilanteesta, että kaikki on paskaa ja ärsyttää. En ole muistanut tietoisesti siirtää ajatuksia pois ärsytyksistä, vaan jäänyt jumiin niihin, joten aika harjoittelua vielä.

Vierailija
4/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä ap ajaa takaa... mutta en voi olla mainitsematta sitä, että kannattaisi olla joka hetki kiitollinen siitä, että asumme turvallisessa Suomessa eikä meiltä mitään puutu.

Vierailija
5/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samanlainen, mutta oon nyt alottanut metodit a) voin itse valita ajatukseni ja b) olen itse vastuussa tunteistani.

Jos ajattelen jotain ärsyttävää, jota teen usein, päätän, että ajattelen jotain muuta. Ihan mitä vaan, vaikka edessä olevaa seinää. Tuon omien ajatusten valitsemisen olen jo huomannut vaikuttaneen yleiseen mielialaan. Tosin sitten saatan saada yhtä äkkiä kiinni itseni tilanteesta, että kaikki on paskaa ja ärsyttää. En ole muistanut tietoisesti siirtää ajatuksia pois ärsytyksistä, vaan jäänyt jumiin niihin, joten aika harjoittelua vielä.

😍

Vierailija
6/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä ja maailma ette tule toimeen niin jompikumpi joutuu muuttumaan. Älä aina anna periksi.

Vierailija
7/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ja maailma ette tule toimeen niin jompikumpi joutuu muuttumaan. Älä aina anna periksi.

Isoin ongelma on huonot yöunet. Se kasvattaa ärtymystä. Kokonaisuudessaan maailma on ihan ok.

Vierailija
8/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä ap ajaa takaa... mutta en voi olla mainitsematta sitä, että kannattaisi olla joka hetki kiitollinen siitä, että asumme turvallisessa Suomessa eikä meiltä mitään puutu.

En oikein tiedä mihin tällä nyt pyritään. Olen monista asioista kiitollinen, mutta silti väsynyt.

Vierailija
9/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa joka päivä viisi asiaa, mistä voit olla aidosti kiitollinen. Alkuun voi tuntua väkinäiseltä, kenties ajattelusi muuttuu.

Ota matka Pietariin viikoksi. Pyöri siellä kaduilla, etsiydy huono-osaisten pariin. Tai mene Suomessa leipäjonoon talkoolaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä