Lapsi VIHAA hiustenleikkuuta, vinkkejä?
Kyseessä vajaa 5v poika, saa ihan järkyttävät raivarit kun edes aletaan puhumaan hiustenleikkuusta. Hävettää kun pojan tukka on kuin peikonpoikasella, mutta minkäs teet, vaikea sitä on väkisinkään leikata. On yritetty myös houkutella lupaamalla ties mitä "palkintoja" jne, mutta ei auta. Mikä tässä voi olla takana, kun ei ole mitään sellaistakaan että olisi joskus vaikka sattunut kun on leikattu, sitten ymmärtäisin vähän paremmin.
Kommentit (3)
Meillä on aistiyliherkkä 5v. poika joka oli aiemmin ihan kauhuissaan edes ajatuksesta, että hiukset leikattaisiin. Ainoastaan minä sain niitä vähän lyhennellä, mutta parturiin ei olisi kuuna päivänä halunnut kunnes sanoin, että minä en osaa leikata mitäön superhienoa tukkaa, mutta parturi osaisi leikata hänelle samallaisen tukan kuin vaikka Supermiehellä on, saat valita itse millaisen. Herra istua tapitti jännittyneenä parturin tuolissa ja oli onnensa kukkuloilla kun sai hienon ”supersankari” tukan 😄
Mun koululaisen hiukset leikkaa parturi saksilla, konetta saa just ja just käyttää korvantakusten siistimiseen mutta joka kerta sekään ei onnistu. Kun koneen ääni ahdistaa niin se ahdistaa, tällä mennään.
Annat pojan kasvattaa pitkät hiukset. Niin yksinkertaista se on