Naapuri osti 100 000 euron auton
Osti jonkun ökybemarin. Sanoi, että ei tarvinnut mitään lainojakaan. Minun neljän vuoden bruttopalkka on tuo 100 000€. Ja toinen voi vain mennä ja ostaa tuollaisen auton ihan kuin se ei olisi mitään. Minulla ei ikinä tule olemaan tuollaiseen autoon varaa. On aivan käsittämätöntä, miten epäreilu tämä maailma on. Olen varmaan kateellinen luuseri, mutta tuntuu niin pahalta että jollakulla voi olla niin paljon rahaa.
Kommentit (25)
Materia hämärtää yksilön ajattelun.
Mikä oikeasti tuo onnea?
Mikä on tarpeeksi?
Nyt äkkiä naarmuttamaan se ja puhkomaan renkaat, ettei vaan saa nauttia siitä, koska jollain toisella ei ole samaa varallisuutta.
Freude am Fahren kirjoitti:
Jos mulla olisi paljon rahaa, voisin kyllä ostaa 100 000 euron tai kalliimmankin bemarin. Olen ajanut ihan kohtuullisen kalliilla bemareilla (M5, M6 ja 530 da) ja onhan ne todella hienoja ajaa. Ihan toista kuin jokin tusina-Toyota. Joo, auton arvo tippuu nopeasti, mutta jos olisi paljon rahaa, niin mitäs sillä olisi väliä, vaikka tuollaisen ökybemarin ostaisikin. Käärinliinassa ei ole taskuja, joten kyllä mä nauttisin elämästä myös ostamalla hyvän auton.
Mä ostaisin monta:) En tosin bemaria, mutta muun merkkisiä ja kalliita. Enää puuttuu Eurojackpot-voitto:)
Vähintään yhtä tärkeää kuin tulot on pienet menot,joka unohtuu kaikissa tuloluokissa monilta.
Nyt pois sieltä ikkunasta ja istut alas. Alat miettimään mitä voisit tehdä elämässäsi toisin jos noin sapettaa. Jokaiselle se on mahdollista käydä hakees uus bemari, jos sitä TARPEEKSI haluaa.