Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saanut suihinottoa..

Vierailija
05.04.2018 |

..vaimoltani. Kohta 20v yhdessä. Onkohan miten yleistä muilla? Kiihottais kyllä ajatuskin..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että peset vehkeesi kokonaisuudessaan ihan perskeleen hyvin ennen kuin lähestyt vaimoa näissä tunnelmissa. Mun mies pesi kyllä aina vehkeet ennen hommaa, mutta aina vain haisi vanhalle vehkeelle. Sitten sanoin että nyt on semmoinen homma, että minä lopetan suuhommat ihan kokonaan jos haju ei häviä. Että mulle on aivan sama, miten hän sen tekee, alkaako peseytymään paremmin, meneekö lääkäriin, vai mitä, mutta yhtään kertaa en enää lähesty alakertaa vain huomatakseni sen haisevan. Noh, mies alkoi pesemään alakertansa SAIPPUALLA, ja kas, haju hävisi sen sileän tien!

Siihen asti hän oli siis vain virauttanut hanan alla. Syyksi sanoi että hän on kuullut ettei vehkeitä saa pestä jatkuvasti saippualla tai ne menee pilalle. Onnellista suikkiaikaa nyt takana 3v, eikä ole vehkeet pilaantuneet päivittäisestä pesusta.

Vierailija
22/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt sääli, että estot tai inhotus estää yhden aika mukavan seksijutun. Jos vaimosi oileasti epäilee makua, kannattaa kokeilla makugeeliä, hilloa, kermavaahtoa tai jotain mistä vaimosi erityisesti pitää. Huomaa nopeasti, että maistuukin hyvältä!

Jos on esto, niin hankalampaa. Itse seurustelin naisen kanssa, joka ei nauttinut suuseksistä eikä tietenkään koskaan sitä antanutkaan eikä koskenut edes kädellään penikseeni... Eihän siinä mikään auttanut. Ehkä hän joskus tekee läpimurron ja oivaltaa jotain.

Vaimosi on siinä iässä, mussä

Tuo on kyllä aika outoa, ettei kädellä voi koskea mutta sisään voi ottaa. Itselle ainakin jälkimmäinen on paljon intiimimpi juttu ja käsihoidot ja suuseksi on uudehkoissa suhteissa tullut kuvaan aikaisemmin kuin yhdyntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex vaimo ei alussa tosiaan halunnut imeä ja niellä mutta kerran 69 asennossa hän sai rajua orkkua ja samalla laskin nesua kitalakeen että kitapurje vaan heilui. sen jälkeen osasi imeä munaa niin ettei  tulllut pisaraakaan lakanoille. pillun imeminen kyllä kiinnosti sitä erikoisesti, joskus saunan jälkeen imin sille orkut ja sitten se imaisi kassit tyhjiksi siinä samalla. 

nykyinen vaimo osaa myös alaan liittyvät toimenpiteet ihan hyvin, varmaan sen ex on sen kouluttanut hyvin.

tosin sen kaveri ei osannut suihinottoa mutta nykyään sekin osaa onneksi olen ammatiltani opettaja

Vierailija
24/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja kirjoitti:

ex vaimo ei alussa tosiaan halunnut imeä ja niellä mutta kerran 69 asennossa hän sai rajua orkkua ja samalla laskin nesua kitalakeen että kitapurje vaan heilui. sen jälkeen osasi imeä munaa niin ettei  tulllut pisaraakaan lakanoille. pillun imeminen kyllä kiinnosti sitä erikoisesti, joskus saunan jälkeen imin sille orkut ja sitten se imaisi kassit tyhjiksi siinä samalla. 

nykyinen vaimo osaa myös alaan liittyvät toimenpiteet ihan hyvin, varmaan sen ex on sen kouluttanut hyvin.

tosin sen kaveri ei osannut suihinottoa mutta nykyään sekin osaa onneksi olen ammatiltani opettaja

Nyt kyllä valehtelet. Jos olisit opettaja, osaisit käyttää isoja kirjaimia ja välimerkkejä oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi