En ole koskaan saanut suihinottoa..
..vaimoltani. Kohta 20v yhdessä. Onkohan miten yleistä muilla? Kiihottais kyllä ajatuskin..
Kommentit (24)
Sama juttu, yhdessä 27 v. Ei anna nuolla.
Vierailija kirjoitti:
..vaimoltani. Kohta 20v yhdessä. Onkohan miten yleistä muilla? Kiihottais kyllä ajatuskin..
Miesystäväni sanoi samaa. Olen ensimmäinen joka antaa sitä hänelle. Ja myös kakkosta.
Naiset kasvatetaan pelkäämään miehiä. Siksi olemme aika estyneitä useimmat. Minä heitin estot hittoon kun viisikymppisenä erosin pihtaavasta miehestä.
Asioista kannattaa opetella puhumaan suoraan, sillä ajatuksia on mahdoton lukea. Kiitos ja kannustus, hellä ohjailu ja ohjeiden pyytäminen ovat avainasioita. Ja suuseksissä erinomainen hygienia, myös peräaukossa.
Sääliksi käy, meillä on kerran kuussa ns. Suihinotto viikko. Tämä sovittiin jo kun aloimme seukata 6v sitten. Välillä jopa odotan sitä aikaa kuukaudesta 😊
Ikävä kuulla AP:n tilanne. Oletko yrittänyt tehdä asialle jotain? Oletko yllättänyt daamisi ja vienyt seisovan peniksen naisen suuhun? Oletko yrittänyt kouluttaa daamiasi ottamaan suihin? Oletteko keskustelleet asiasta, miksi daami ei tätä nautintoa sinulle tee?
Niin, omaa vikaa siis siinä mielessä, että asiasta ei ole keskusteltu tähän mennessä. Suhteen alkuaikoina, kun oltiin reilut parikymppiset (ja nyt siis vähän päälle 40) oli pari kertaa tilanne, jossa "tarjouduin" suihinotettavaksi. Eka kerta oli varmaan, että hän oli vähän epäilevän oloinen, että mitäköhän pitäisi tehdä ja toisella kerralla itse nuollessani vaimoani käännyin 69:iin ja hän oli vähän siinä ja siinä, että alkaako hommaan, mutta sitten totesi jotain, "että, öh, ei taida olla oikein mun juttu".. No, siitä se sitten jäi. 20 v jälkeen jotenkin huvittavaakin todeta, että eipä ole tuotakaan asiaa otettu esille. Vaimolle tarjosin suuhoitoa muutamia kertoja. En nyt varmaan kehittynyt taitajaksi siinä. Ei ainakaan ole koskaan viime vuosina sitä pyytänyt ja alkujaankin taisin ihan omasta aloitteesta siihen ryhtyä. Muistan, että joskus totesikin, että "ei oo varmaan kovin hyvän makuista", vaikkei maussa mitään vikaa tietysti ollutkaan.. :)
Muutoin ihan ok tyydyttävä seksielämä. Toki pikkulapsiaikaan sitä olisi voinut olla välillä enemmänkin, ja nykyisinkin jonkinlaista kausivaihtelua. Vaimo saa orgasmin useimmiten yhdynnässä, joskus käsin hyväilemällä yhdynnän jälkeen. Hän on vakuuttanut olevansa hyvin tyytyväinen. Itse vähän kaipaisi välillä vaihtelua/monipuolisuutta ja siitä varmaan tämä suuseksiajatuksenkin uudelleen herääminen.
Seksistä ei ole paljon aiemmin puhuttu, mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana tämäkin aihe on tullut listalle ja varmaan enemmän kuin koskaan aiemmin yhteensä on seksistäkin nyt puhuttu. Suuseksistä ei kuitenkaan. En oikein tiedä, miten asiaa lähestyisi. Lähestyisikö vain itse vuosien jälkeen pimppaa suullaan ja ottaisi joidenkin kertojen jälkeen puheeksi? :) Vai hankkisiko jotain makuliukkaria, geeliä yms. ja kysyisi, kokeiltaiisinko tällaista? Vai pitäsikö vain suoraan rohjeta kysymään, että mitäs tämmöiselle asialle kuuluu/tehtäisiin?
Kiitos kannustavista kommenteista! :)
AP
No ei ole. Jos ei rouva tarjoa niin mies voi pyytää. En edes muista miten eka suuseksikerta meillä on mennyt, mutta aina sitä on ollut - puolin ja toisin
On se nyt sääli, että estot tai inhotus estää yhden aika mukavan seksijutun. Jos vaimosi oileasti epäilee makua, kannattaa kokeilla makugeeliä, hilloa, kermavaahtoa tai jotain mistä vaimosi erityisesti pitää. Huomaa nopeasti, että maistuukin hyvältä!
Jos on esto, niin hankalampaa. Itse seurustelin naisen kanssa, joka ei nauttinut suuseksistä eikä tietenkään koskaan sitä antanutkaan eikä koskenut edes kädellään penikseeni... Eihän siinä mikään auttanut. Ehkä hän joskus tekee läpimurron ja oivaltaa jotain.
Vaimosi on siinä iässä, mussä
... missä moni nainen yhtäkkiä oivaltaa seksistä uusia ulottuvuuksia.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt sääli, että estot tai inhotus estää yhden aika mukavan seksijutun. Jos vaimosi oileasti epäilee makua, kannattaa kokeilla makugeeliä, hilloa, kermavaahtoa tai jotain mistä vaimosi erityisesti pitää. Huomaa nopeasti, että maistuukin hyvältä!
Jos on esto, niin hankalampaa. Itse seurustelin naisen kanssa, joka ei nauttinut suuseksistä eikä tietenkään koskaan sitä antanutkaan eikä koskenut edes kädellään penikseeni... Eihän siinä mikään auttanut. Ehkä hän joskus tekee läpimurron ja oivaltaa jotain.
Vaimosi on siinä iässä, mussä
Kiitos, tuosta "makutestistä" vois ehkä lähtee liikkeelle.. :)
AP
Olen bi mies (nainen tietää) ja mun juttu bi seksissä on juuri suihinotto. Muutama vakio kaveri saa n kerran kuussa poskihoidon multa ja ollaan tyytyväisiä. Miehet valittaa että kotona ei saa suihinottoa ja siksi toimivat näin. Mulle sopii.
Sääli. Puhukaa.
Minä olisin kiinnostunut saamaan ja antamaan suuseksiä, mies ei. Hänellä estoja, ällöttää jne. Siinä ei ole toivoa.
Älkää päästäkö elämää hukkaan.
vaimo on ehkä 2-3 kertaa omatoimisesti näiden 15 vuoden aikana ottanut suihin. sekin lähinnä suhteen alkuhuuman aikoihin.
nykyään yleensä ottaa, jos pyytää. ei siis suoraa pyyntöä, että ota suihin, vaan muiden seksitouhujen keskellä maanittelee jotain, että: "voisitko vähän suullakin hyväillä, kun se tuntuu niin hyvältä...". ei ikinä niin kauaa, että laukeaisin (mikä on jonkunlainen fantasia minulla), mutta tyhjää parempihan tuokin on.
seksissä ja suihinotossa minusta iso tekijä on se, että toinen ihan puhtaasti omasta halustaan haluaa tehdä sinulle hyvää. jotenkin fiilis ei ole sama, jos joutuu asioita anelemaan ja sitten toinen puoliväkisin suorittaa jonkun toimen
Joo olisi kannattanut jo nuorena kouluttaa vaimo. Itse koulutin ja totutin. Ensin oltiin kuusysissä ja siitä se lähti. Ei ollut vaimon lempiasento, mutta hän jäi koukkuun pillun nuolemisesta. Senkin aloitin vähän niinkuin väkisin. Vaimo, tai silloinen tyttöystävä, ei missään nimessä halunnut ottaa loppuun asti suuhun. No kerran sitten kuusysissä munaskuissa tuntui niin hyvältä, että annoin mennä loppuun asti varoittamatta. Hetken oli tyttö vihainen, mutta huomasi, ettei tuo nyt niin kauheaa ollutkaan. Sen jälkeen teki tuota ihan omastakin aloitteesta ja tehnyt yli 40 vuotta.
Enimmäkseen on sylkenyt pois, mutta välillä ilmeisesti niellyt. En ole viitsinyt edes kysellä. Loppuun asti vaimo puristaa viimeiseen pisaraan asti ja on kehittynyt jo pirun taitavaksi. Viimeksikin vähän harmittelin, että miksi hän otti suihin ja siveli kovaa kaluani kuin kipeetä pillua. Kevyesti hivelemällä. Syy selvisi aika nopeasti, tuntui hetken päästä ihan tajuttoman hyvältä ja lauetessa lähti puolet selkäydinnesteestä mukana. Eikä tarvinnut edes kovin kauaa imuttaa. Tulikin tuosta mieleen, että vaimolla alkaa juuri menkat, joten täytyy pyytää josko taas saisi suikkarin.
No sehän ap:tä lohduttaa. Eyeroll.
Anteeksi nyt, mutta ihan kammottavia teidän elämät mitä seksiin tulee, en itse suostuisi, eikä onneksi ole tarvinnutkaan. N48
Minusta on ihan ottaa mieheltä suihin ja samalla vielä nuolla pallit ja välilihan. Nautin siitä, kun näen toisen nauttivan. Mies nuolee minut myös kunnolla. Eli ennen yhdyntää on aina suusessiot.
Imisin, jos mies suostuisi. Haluaisin myös itse nuolentaa. Tämmöistä tämä on. Olen kyllä kuullut muiltakin, että mies ei saa lainkaan suuseksiä suhteessaan, siis koskaan ikinä. On se kaameaa ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on joskus ollu puhetta siitä ja kerroin mitä mieltä olen suihinotosta. Ei ole sen jälkeen ollu puhetta siitä ja emäntä oli varsin helpottuneen oloinen, itse tykkään nuolla ja imeä rakkaani posliinipillua, eikä kiireellä, eikä armaani siitä nyt niin pahaa tykkää. Itellä on pian mulukku kovana ja emännällä pimppi litimärkänä. Usein käy niin, että vaimoni saa orgasmin suuhuni ja minulla jossakin kohtaa lantiossa alkaa tapahtuu tiheneviä supistuksia ja sitten sperma purskahtelee mulukun karjessa samaan tahtiin supistusten kanssa. Kierrän käsivarteni hänen reisien ympäri ja pidän turvonnutta pillua suussani, tai sen mikä mahtuu ja lepäämme vähän ja sitten homma alusta uusiksi. Kaluni on puolitangossa, josta se nousee pystyyn ja kivespussia ja mulukkua alkaa seisokki kivistää, kun painetta kehittyy jotenkin jonnekkin.
Rakkaani pitää silmiä kiinni ja monalisan hymy kasvoilla, kun hän ratsastaa kiirettä pitämättä orgasmiinsa ja minulla tulee vähän myöhemmin. Rakas suloinen emäntäni katsoo minua raukein ja hellin, kostein silmin ja pörröttää sormillaan kiharia hiuksiani. Rakastan parempaa puoliskoani niin että jossakin sydän alassa se tuntuu kipuna. En voisi koskaan lyödä häntä, en voisi koskaan loukata sanoillani häntä, en voisi koskaan hyljätä häntä.
Onko palstalla miehiä muita, joita suihinotto iljettäää?
Oletko pyytänyt?