Yliannos Sinisistä: Olin pahoinvoiva, minua huimasi ja näin hallusinaatioita – näin kaiken vihreänä. Ja minulla oli massiivinen erektio, joka ei hävinnyt millään
Näin kuvaili 36-vuotias mies tuntemuksiaan saatuaan yliannostuksen sinisistä pillereistä.
Kommentit (6)
No, aika voimakas yliannostus on ollut, jos on ollut hallusinaatioita. Itselläni oli joskus lieviä näköhäiriöitä jyskyttävän päänsäryn lisäksi yhdestä 100mg:n tabletista, jonka otin, kun puolikas tabletti (50mg) ei alkanut vaikuttaa toivotulla tavalla. Huoneen valaistus näytti aavistuksen sinertävältä ja kirkas valo sattui silmiin. Erektio oli kyllä mahtava, mutta päänsärky haittasi toimitusta aika tavalla. Hieman oli myös tunnottomuutta peniksessä, mutta se oli oikeastaan ihan hyvä asia naisen kannalta.
Mitkä siniset pillerit? Mun allergialääkketkin on sinisiä.
Kannattaisi varmaan himmailla vähän noita kokeiluja. Mulle ne siniset jotka aiheuttaa päänsärkyä istuvat hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan himmailla vähän noita kokeiluja. Mulle ne siniset jotka aiheuttaa päänsärkyä istuvat hallituksessa.
Tämä. Vaikka todella vaikee kuvitella että Sampo Terho tai Simon Elo aiheuttais kellekään erektiota. Nelituntista tai muuten.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan niistä kaikki aloituksessa mainitut oireet paitsi erektion
Kuulostaa kyllä sieniltä, jos erektiota ei lasketa.