Alan epäillä, että eräällä R-kioskin myyjällä on jokin henkilökohtainen missio minua vastaan!
Ostin tupakkaa miehelle " Onko henkkareita?` Siis nämä on sun henkkarit?"
Ostin lehden ja suklaata " Hei näytäs taskut!
Ja tänään sitten kaiken huippu: Minulla oli kaverin vauva vaunuissa, vein pikkuisen vaunulenkille ja ostin kahvin mukaan " Onko toi sun vauvas?" Sellaiseen töykeään ja epäluuloiseen sävyyn, millä yleensäkin puhuu minulle. " Ei oo , otin tän mukaan tuolta kaupan edestä".. no en sanonut noin, olisi ottanut tosissaan.
En tunne tätä naista. En ole milloinkaan varastanut tai tehnyt mitään, jonka takia olisin jollain mustalla listalla.
En näytä teiniltä enkä mitenkään epäilyttävältä, olen siisteihin tavallisiin vaatteisiin ( farkut, toppajakku, nilkkurit jne) pukeutuva aito "kinkeri" ( eli punahiuksinen).
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei aina se ulkonäkä vaan käytös... ehkä hänen silmissään käyttäydyt jotenkin epäilyttävästi.
En mielestäni! Tiedän mitä haluan kun astun sisään, en pyöri siellä ja pälyile maanisesti ympärilleni.
Tervehdin , ostan ja poistun.
Ap
Muistutat ehkä jotain tyyppiä jota myyjä inhoaa.
Joku nuoren näköinen ostaa tupakkaa , karkkia ja lehtiä R-kioskilta vaikka ainakin suklaa on muualla halvempaa. Lisäksi ei ole nähnyt sinua raskaana niin tietysti ihmettelee vauvaa.
Ei aina se ulkonäkä vaan käytös... ehkä hänen silmissään käyttäydyt jotenkin epäilyttävästi.