Zuckerberg paljasti: Facebook lukee Messenger-yksityisviestit
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut yllätys. Eikä niitä nyt siellä kukaan ihminen ole lukemassa, vaan tekoäly etsii avainsanoja mainonnan kohdentamiseen.
Totta tällä hetkellä tietoja käytetään mainonnan kohdentamiseen. Jonain päivänä ko. tietojen perusteella esim. Pankki tai vakuutusyhtiö voi valita asiakkaansa, yritys työntekijänsä, asuinosakeyhtiö asukkaansa, koulu tai päiväkoti lapsensa. Salaisena pidetyt tiedot vuotavat vääriin käsiin niille, jotka ovat valmiita maksamaan niistä saadakseen maksimaalisen hyödyn ja minimoidakseen riskin.
Vierailija kirjoitti:
Niillähän on sitten laajemmat valtuudet kuin poliiseilla. Paljonkohan rikoksia olis selvitetty, jos poliisilla olis täydet valtuudet lukea viestejä? Ja niin tietty, että kukaan ei kertois etukäteen, että poliisi voi lukea kenen tahansa viestit milloin vain.
Siis tällä tarkoitan nimenomaan facebookkia. Että zukkerberkki olis antanu kaikille maailman valtioiden poliiseille lukea koko maailman viestittely.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sen enempää gmail-viestitkään turvassa.
lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sen enempää gmail-viestitkään turvassa.
lähde?
Niin kauan kun kukaan ei tule minua osoittelemaan sormella, että "hähää, kirjoitit messengerissä näin", minulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa. MIksi ihmeessä minua haittaisi se, että joku mainos näkyy minulle tämän takia?
Vierailija kirjoitti:
Muita s posteja kuin Gmail?
G kyttää meilejä ja omistaa gmailin.
Kuvitteletko palveluntarjoajan vaihtamisen jotain auttavan? Ei auta.
Ei, kuten ei sekään että Google vakoilee Android-puhelimia. Arvatkaapa onko mulla kumpaakaan?
Olin aikanaan asentamassa tuota facen messengeriä, mutta kun halusivat oikeudet tekstiviesteihini, niin unohdin koko homman. Onneksi.
Suomen kieli on niin hankalaa, että mitään tolkkua ne ei kyllä meidän viesteistä saa. Harva kuitenkaan mesessä kirjoittaa kirjakieltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun kukaan ei tule minua osoittelemaan sormella, että "hähää, kirjoitit messengerissä näin", minulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa. MIksi ihmeessä minua haittaisi se, että joku mainos näkyy minulle tämän takia?
Jos kysyt kauniilta siskolta , missä hän on ja joku valvoo messangeria ja käy kaappaamassa siskosi...
Sellaista se on.
Näissä someissa ja muissa kannattaa aina muistaa, että jos et kyseisestä palvelusta maksa niin olet luultavasti osa jollekin muulle myytävää tuotetta, etkä suinkaan asiakas.
Älkää ainakaan käyttäkö googlen hakukonetta,esim. Duck duck go on paljon parempi vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Suomen kieli on niin hankalaa, että mitään tolkkua ne ei kyllä meidän viesteistä saa. Harva kuitenkaan mesessä kirjoittaa kirjakieltä.
Facebookilla on suomalaisia paljon töissä :) Toki raumalaisia en ymmärrä
Ilmiantaako facebook rikollisia fbi:lle?