Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zuckerberg paljasti: Facebook lukee Messenger-yksityisviestit

Vierailija
05.04.2018 |

Oliko yllätys kenellekään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantaako facebook rikollisia fbi:lle?

Vierailija
22/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut yllätys. Eikä niitä nyt siellä kukaan ihminen ole lukemassa, vaan tekoäly etsii avainsanoja mainonnan kohdentamiseen.

Totta tällä hetkellä tietoja käytetään mainonnan kohdentamiseen. Jonain päivänä ko. tietojen perusteella esim. Pankki tai vakuutusyhtiö voi valita asiakkaansa, yritys työntekijänsä, asuinosakeyhtiö asukkaansa, koulu tai päiväkoti lapsensa. Salaisena pidetyt tiedot vuotavat vääriin käsiin niille, jotka ovat valmiita maksamaan niistä saadakseen maksimaalisen hyödyn ja minimoidakseen riskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillähän on sitten laajemmat valtuudet kuin poliiseilla. Paljonkohan rikoksia olis selvitetty, jos poliisilla olis täydet valtuudet lukea viestejä? Ja niin tietty, että kukaan ei kertois etukäteen, että poliisi voi lukea kenen tahansa viestit milloin vain.

Siis tällä tarkoitan nimenomaan facebookkia. Että zukkerberkki olis antanu kaikille maailman valtioiden poliiseille lukea koko maailman viestittely.

Vierailija
24/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole sen enempää gmail-viestitkään turvassa.

lähde?

Vierailija
25/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole sen enempää gmail-viestitkään turvassa.

lähde?

https://yle.fi/uutiset/3-6778962

Vierailija
26/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun kukaan ei tule minua osoittelemaan sormella, että "hähää, kirjoitit messengerissä näin", minulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa. MIksi ihmeessä minua haittaisi se, että joku mainos näkyy minulle tämän takia? 

Vierailija
27/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita s posteja kuin Gmail?

G kyttää meilejä ja omistaa gmailin.

Kuvitteletko palveluntarjoajan vaihtamisen jotain auttavan? Ei auta.

Vierailija
28/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kuten ei sekään että Google vakoilee Android-puhelimia. Arvatkaapa onko mulla kumpaakaan?

Vierailija
30/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan asentamassa tuota facen messengeriä, mutta kun halusivat oikeudet tekstiviesteihini, niin unohdin koko homman. Onneksi.

Vierailija
31/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kieli on niin hankalaa, että mitään tolkkua ne ei kyllä meidän viesteistä saa. Harva kuitenkaan mesessä kirjoittaa kirjakieltä.

Vierailija
32/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun kukaan ei tule minua osoittelemaan sormella, että "hähää, kirjoitit messengerissä näin", minulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa. MIksi ihmeessä minua haittaisi se, että joku mainos näkyy minulle tämän takia? 

Jos kysyt kauniilta siskolta , missä hän on ja joku valvoo messangeria ja käy kaappaamassa siskosi...

Vierailija
33/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. 

Näissä someissa ja muissa kannattaa aina muistaa, että jos et kyseisestä palvelusta maksa niin olet luultavasti osa jollekin muulle myytävää tuotetta, etkä suinkaan asiakas.

Vierailija
34/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan käyttäkö googlen hakukonetta,esim. Duck duck go on paljon parempi vaihtoehto

Vierailija
35/35 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kieli on niin hankalaa, että mitään tolkkua ne ei kyllä meidän viesteistä saa. Harva kuitenkaan mesessä kirjoittaa kirjakieltä.

Facebookilla on suomalaisia paljon töissä :)  Toki raumalaisia en ymmärrä