Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin tänään tiedustelun siitä onko kukaan katsonut terveystietojani

Hyvä tietää
05.04.2018 |

Onko täällä ketään joka on tehnyt saman ja saanut vastauksen? Itseäni hirvittää jos sieltä löytyykin joku asiaton, jos on sukua tai tuttu menee välit ja vielä rikosilmoitus ym.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne näy ihan kanta.fistä.

Vierailija
2/6 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne näy ihan kanta.fistä.

Kanta.fissä näkyy vain Kanta.fissä tehdyt katselut, ei muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedustelit? Voisi piruttaan itsekin.

Vierailija
4/6 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:n asiakkaille on netissä lomake, sen voi tulostaa ja viedä terveyskeskukseen. Meillä Kalasatama.

5/6 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta takuulla tsekkaan. Oma kannasta näin, että olen kymmeniä vuosia vain uusinut astmareseptin ja käynyt hamasläkärissä. Nyt viime vuoden aikana on tietojani kuitenkinnluovutettu yli 30 kertaa !!! Eli minne ja miksi ???

Vierailija
6/6 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä oikeasti tiedä kuinka yleistä tämmöinen on mutta harmittaa hirveästi kun luin että Mika Myllylän tapauksessa poliisit olivat menneet katsomaan tietoja jotka eivät heidän tutkintaan kuulu, monta sataa oli näitä tyyppejä ja kai sakkoja tuli jonkin verran. Nyt tietenkin puhun eri asiasta eli siitä mitä meistä on kirjoitettu omakantaan, henkilökohtaista jos jokin. Hyvä saada tietää jos vaikka joku nirppanokkasukulainen olisi käynyt uteliaisuuttaan katselemaan mun rekisteriä, että miten sitten suu pannaan. No en mä nyt tässä millään kostoretkellä ole vaan ehkä herättelemässä ihmisiä siihen että jokainen terveydenhuollon parissa voi katsella potilaitten tietoja niin pitkään kun siitä ei jää kiinni, eli asianomainen ei itse pyydä lokitietoja, mun mielestä aika järkkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi