Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat hyväksyttyjä syitä olla poissa töistä?

Vierailija
05.04.2018 |

Yllättäen siis.
Lapsen sairastuminen? Oma sairastuminen? Puolison menetys? Äidin kuolema? Kissan sairastuminen? Koiran kuolema? Huonosti nukuttu yö?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt palkallisista poissaoloista? Omaan piikkiin voi olla töistä pois ihan vapaasti mistä syystä haluaa.

Ei muuten saa olla. Voi olla että muutaman kerran kun testaat tuota niin pomo toteaakin että ei tartte tulla ollenkaan jatkossakaan. (purkaa työsuhteen).

Vierailija
22/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri oli kerran poissa, kun oli nukkunut vaan neljä tuntia yöllä...

No hah, tällä perusteella voisin sitten itse olla pois lähes viikottain...ikinä en ole huonosti nukutun yön jälkeen töistä jäänyt pois, vaikka unet olisi jääneet pariin tuntiin.

t. eräs huonosti nukkuva

Jep :D Mun työkaverit valittelee toisinaan, et nukkuivat huonosti. Sit ku kysyy, et no mitäs, ni "heräsin ainakin kaks kertaa" "Voi, saitko sit kuitenkin unenpäästä taas kiinni?" "Joo sain kyllä heti. Oon tosi väsyny nyt." 

Mä oon herännyt kaks-kolme-viiskin kertaa yössä koko elämäni. Kaks herätystä on tosi hyvä yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia riippuu varmasti paljon myös työstä ja työpaikasta. Oma työni on itsenäistä ja  pomolla on hyvä luottamus siihen, että hoidan hommani. Olen mm. aamulla laittanut hänelle tekstarilla ilmoituksen, että  en voi tulla töihin, koska on akuutti vitutus. Yhden päivän rokuleita on siis helppo ottaa. Pomo tietää, että teen kuitenkin työni ja tuottatavoite on aina reilusti yli minimin. Rokulit kuittaan ylitöistä.

Tämmöinen ei ikinä onnistuisi jos työskentelisin esim. sairaalassa hoitajana tai kaupassa.

Vierailija
24/24 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus, vielä kamalampi sairaus (no lastenkin sellaiset hyväksytään) tai kuolema. TES voi joskus antaa luvan olla pois muistakin syistä, mutta nuo ne ovat ne tärkeimmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän