Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on mielestäsi tyylikäs yli nelikymppinen, keski-ikäinen nainen?

Vierailija
05.04.2018 |

Kuvaile vaikka jotakuta tietämääsi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani todella tyylikäs nainen edustaa oikeastaan kaikkea sitä mistä en yleensä pidä, mutta hänellä toimii! Eli kyseessä on 51-vuotias nainen jolla ruskea kananpepputukka (miten voikin olla niin taidokas juuri hänellä?!!!), tietääkseni hänellä on ripsi- ja kulmahörhöttimet, hän on erittäin urheilullinen ja kroppa on hyvä.

Eli mitä vastaan olen aina puhunut: kananpepputukka, ripsijatkeet, tehdyt kulmat ja kynnet --> ko. naisella toimii eikä todellakaan ole suttuinen vaikutelma. Myös vaatteet viimeisen päälle tyylikkäät!

Vierailija
2/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla tyylikäs..olen boheemi, 46v hippinainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkät hiukset, hyvä kroppa, tiukat farkut, korolliset saappaat, tiukka paitapusero, tyylikäs kello ja laukku, meikkiä sopivasti, seksikäs ja iloinen olemus,..

Vierailija
4/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen vastakohta minkä ap mainitsi.

Tykkään rennoista ja luonnuollisista tyypeistä. Anorakki päällä ja farkut jalassa, tai reisitaskuhousut..

Sellanen rokahtava mutta ei suinkaan mikään tatuoitu meikattu mustapunatukkanen suttura verkkosukissa, vaan siis sellanen luonnollinen, anorakki, puolipitkä tukka, ei hiuslakkoja ei tekoripsiä eikä muuta tekohilavitkutinta päöällä.

Jalassa vaikka tennarit tai jotkut mustat kengät, ei korkokenkiä.

En nyt tämän paremmin osaa selittää, tavallinen nainen mutta ripauksella rockhenkisyyttä ja vapauden tuulta. Voin kuvitella miten toi nainen tulee ulos kaupasta takin liepeet lepattaen, kävelee rempseästi.. sellanen on mun ihannenainen.. maanläheinen.. vähän boheemi, ei huoliteltu ja laitettu.

Vierailija
5/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasen vastakohta minkä ap mainitsi.

Tykkään rennoista ja luonnuollisista tyypeistä. Anorakki päällä ja farkut jalassa, tai reisitaskuhousut..

Sellanen rokahtava mutta ei suinkaan mikään tatuoitu meikattu mustapunatukkanen suttura verkkosukissa, vaan siis sellanen luonnollinen, anorakki, puolipitkä tukka, ei hiuslakkoja ei tekoripsiä eikä muuta tekohilavitkutinta päöällä.

Jalassa vaikka tennarit tai jotkut mustat kengät, ei korkokenkiä.

En nyt tämän paremmin osaa selittää, tavallinen nainen mutta ripauksella rockhenkisyyttä ja vapauden tuulta. Voin kuvitella miten toi nainen tulee ulos kaupasta takin liepeet lepattaen, kävelee rempseästi.. sellanen on mun ihannenainen.. maanläheinen.. vähän boheemi, ei huoliteltu ja laitettu.

Ai niin, lisään vielä kun tuli jonkun muun kommentista mieleen. Että tällä naisella ei todellakaan ole kädessä mitään käsilaukkua, vaan kädet ovat vapaana, tavarat mitä tarttee, on anorakin taskuissa.

Kauppakasseja toki joskus kantaa.

t. 4

Vierailija
6/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen ei ole kyllä keski-ikäinen.

Vierailija
7/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas neule tai neuletakki, siistit farkut tai suorat housut, kynähame tai mekko. Laadukkaat kengät, päällysvaatteet ja asusteet. Usein tyylikkäät silmälasit. Pehmeä kampaus ja luonnollinen meikki. Koruja sopivasti.

Vierailija
8/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asuu tyylikäs kuuttakymppiä lähentelevä nainen. Kylmänvaalea polkkamallin leikkaus hiuksissa, kevyt ehostus (aina joku pirtsakka huulipuna käytössä), lähinnä vaaleita vaatteita, kivoja huiveja, skarpit silmälasit ja aika paljon laadukkaita hopeakoruja. Tää kuvaus nyt ei anna oikeutta hänelle, mutta tyylikäs leidi on.

Vierailija
9/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se! Ja tässä kysyttiinkin YLI nelikymppisistä naisista.

Vierailija
10/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41 ja olen kyllä keski-ikäinen. Tilanteeseen sopivat vaatteet, puistoillessa trikoota ja töissä mekkoja. En näe, että mun pitäisi pukeutua eri tavalla kuin ennenkään, kun vartalo on kunnossa. Farkut ovat olleet jo vuosia vartalotyypin eikä muodin mukaan valitut.

Vierailija
11/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen on nimenomaan keski-ikäinen.

Vierailija
12/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melania Trump. Classy lady👜

Vierailija
13/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Lukkari-Nyman. Tyylikäs, ehkä vähän liian laiha.

Vierailija
14/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna "Rantapallo" Penttilän tyyli...

:D

Vierailija
15/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, ehkä jopa hoikka ja terveen urheilullinen ja naisellinen. Sellainen jonka olemuksesta paistaa terveelliset elämäntavat ja hyvä olo. Hyväkuntoiset luonnollisen väriset hiukset, kevyt ehostus ilman tekoripsiä ja muita härpäkkeitä. Hoidetut kädet ja omat kynnet. Tyylikäs kello ja maltillisesti koruja ja nekin pieniä ja siroja. Pukeutuu rennon klassisesti, esim näin keväällä tyylikkääseen trenssiin, hyvin istuviin farkkuihin ja maltillisiin korkoihin. Laadukkaat ja tyylikkäät asusteet.

Vierailija
16/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukas neule tai neuletakki, siistit farkut tai suorat housut, kynähame tai mekko. Laadukkaat kengät, päällysvaatteet ja asusteet. Usein tyylikkäät silmälasit. Pehmeä kampaus ja luonnollinen meikki. Koruja sopivasti.

Apua. Mun 42-vuotiaan tyyli: farkut, huppari, tennarit, puolipitkä tukka ponnarilla, minimaalisesti meikkiä. Tästä on kynähame ja pehmeä kampaus kaukana. Toki on varaa jo ostaa laadukkaita vaatteita mutta ei kai se 40 tarkoita että pitää muuttua joksikin mummeliksi.

Vierailija
17/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41 ja olen kyllä keski-ikäinen. Tilanteeseen sopivat vaatteet, puistoillessa trikoota ja töissä mekkoja. En näe, että mun pitäisi pukeutua eri tavalla kuin ennenkään, kun vartalo on kunnossa. Farkut ovat olleet jo vuosia vartalotyypin eikä muodin mukaan valitut.

Puistollessa? Pussikaljaako siellä puistikoissa vedät?

Vierailija
18/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mun 42-vuotiaan tyyli: farkut, huppari, tennarit, puolipitkä tukka ponnarilla, minimaalisesti meikkiä. Tästä on kynähame ja pehmeä kampaus kaukana. Toki on varaa jo ostaa laadukkaita vaatteita mutta ei kai se 40 tarkoita että pitää muuttua joksikin mummeliksi.

Tästä tuli hyvä mieli, sä oot omana itsenäsi hurmaava juuri noin :)

Vierailija
19/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puistollessa? Pussikaljaako siellä puistikoissa vedät?

:D

Vierailija
20/45 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! l. 16v..........55 v. = nuori nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi