Millainen ihminen laittaa välit poikki, kun on itse loukannut toista?
Todella mukavaa. Kaverini sanoi jotain todella loukkaavaa minulle, vitsinä tietysti (huoh). Ja kun sanoin, että tuollainen ei tunnu kivalta vaikka kuinka olisi vitsi, niin nyt on sitten välit poikki. Mitä MINÄ tein väärin?!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedä mitä sanottiin, niin joko:
- Kaverisi kertoo todella mauttomia vitsejä, eli on tosi urpo.
- Kaverisi kertoo hyviä vitsejä, sinä olet huumorintajuton tosikko.
Se oli hyvin henkilökohtaisuuksiin menevää kuittailua tämän ihmisen omalla Facebook-seinällä. Ja jos olen tosikko, niin eikö silti voisi vain sanoa että anteeksi, eikä katkaista välejä kokonaan.
No joku passiivis-aggressiivinen, keskenkasvuinen hönö. Juo kännit ja hauku se pystyyn, ja etsi tolkullisempi ystävä.
Mulla on tuommoinen mies... Vääntää kaiken vitsiksi, suuttuu jos ei oteta tosissaan, ja suuttuu jos otetaan tosissaan. Kun kukaan ei häntä ymmärrä. No, eipä hän oikein välitä asiassa auttaa, niin olkoon sitten ymmärtämättä. Ehkä se vielä oppii. Ja täytyy myöntää, riskaabelein vitsailu on vähentynyt huomattavasti, ja yleensä miehelle voi puhua kuin ihmiselle, ja vitsit rajoittuvat oikeasti hauskalle alueelle. Mutta edelleen vähän väliä sen on hirttäydyttävä johonkin ääliövitsailuun tässä tosikoiden inhottavassa maailmassa.
Sama mies muuten loukkaantuu itse hanakasti, jos sille vitsaillaan.
Halusi päästä sinusta eroon. Ja kun tilaisuus esittäytyi, tarttui siihen heti kiinni.
Jos loukkaa sinua, hän on itse jo loukkaantunut jostakin, mutta on oppinut käsittelemään loukkaantumistaan vittuilemalla eikä syyllistämällä.
No jos se kuittaili lieventääkseen pitkällistä ärtymystään, aiheesta tai aiheetta? Ja toivoi sitä kautta sinun ymmärtävän, että kynnys on ylitetty. Toivoi sinun tulevan vastaan, mutta aloitkin tärkeilemään?
Oliko teidän ystävyydessä asioita, jotka on sääli menettää?
Kun ei tiedä mitä sanottiin, niin joko:
- Kaverisi kertoo todella mauttomia vitsejä, eli on tosi urpo.
- Kaverisi kertoo hyviä vitsejä, sinä olet huumorintajuton tosikko.