Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan nyt vit.. mitä mä nyt teen?

Vierailija
21.04.2006 |

Ostoskärryihin en voi enää laittaa mun 7 vuotiasta Jennaa. Ei se jaksa kävellä s-marketissa, kun niin väsyy jo parin metrin kävelyn jälkeen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi meidän jennaa!!!

Kuolkoon sitten pois, jos on niin heikko!

Vierailija
2/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tytön laittaa aivan omiin ostoskärryihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on taas lapsettomat katkerat juonineet.

Et kai muuten kärrää Jenna-tyttöstä koko kauppareissua ihan kuivin suin? Sieltä hyllyistä voi ihan hyvin tarjota välipalaa - jätskiä ja pillimehua vaikka. Kassalle kun on joskus niin pitkä matka. Ne voi sitten maksaa niiden kääreiden perusteella jos sattuu muistamaan.

Vierailija
4/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istahtaa kaupan lattialle antamaan rinnasta lohtuhömpsyt pikkuiselle kävelijälle! Jaksaakin sitten taas paremmin!

Vierailija
5/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin omenalla, leipä ja pullaosastolta tyttö saa avata jokaisen leipäpaketin ja maistaa palan jokaista sama on pullan kanssa, juustohyllyjen luona otetaankin iso pala edam juustoa, maitopurkki tietty avataan ja tyhjän purkin voikin heittää lattialle, limsahyllyjen luona alkaa raivokohtaus jos Jenna ei saa smurffilimsapulloa ja sitä juoda heti, sama juttu karkkihyllystä josta otetaankin jälkkäri

Vierailija
6/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla kaks kättä, toisella voit työnnellä ostoskärryjä ja toisella rattaita.

Vierailija
7/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin teen niin. 7-vuotias on vielä aika pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi