Miten voi perua lääkäriajan kun kukaan ei vastaa puhelimeen?
Kommentit (10)
Tää on muuten jännä juttu, kun jos pitäisi perua aika 24 h ennen vastaanottoa, ettei tule sakkomaksua, eikä sitten saakaan ketään kiinni eikä ole vastaajaa ym nettipalvelusta puhumattakaan. Muutenkin tuo 24 h sääntö on ihan hanurista, jos tulee jokin äkillinen ripuli tms joka tasan tarkkaan estää lähtemisen tai esim. mulla sattui työtapaturma puoli tuntia ennen hierojalle menoa, niin se laskutti multa sen ajan! Peruin sen ajan kyllä, mutta lasku tuli. No maksoin sen ja lopetin vuosien asiakassuhteen siihen. Muutaman kympin voitto hänelle vs. satojen eurojen menetys.
Vierailija kirjoitti:
Soitat niin monta kertaa kuin vastaa, sinne soittaa muutkin.
soittoaika on 1,5 tuntia. Entä js ei pääse läpi se maksaa pari kympiä.
Ajan voi monissa kaupungeissa perua myös tekstiviestitse, siihen samaan numeroon johon yrittää soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten jännä juttu, kun jos pitäisi perua aika 24 h ennen vastaanottoa, ettei tule sakkomaksua, eikä sitten saakaan ketään kiinni eikä ole vastaajaa ym nettipalvelusta puhumattakaan. Muutenkin tuo 24 h sääntö on ihan hanurista, jos tulee jokin äkillinen ripuli tms joka tasan tarkkaan estää lähtemisen tai esim. mulla sattui työtapaturma puoli tuntia ennen hierojalle menoa, niin se laskutti multa sen ajan! Peruin sen ajan kyllä, mutta lasku tuli. No maksoin sen ja lopetin vuosien asiakassuhteen siihen. Muutaman kympin voitto hänelle vs. satojen eurojen menetys.
Siinä sai yrittäjä ansionsa mukaan. En mä olis kyllä laskuttanut jos noinkin pätevä syy oli ja vuosien asiakkuus taustalla. Vanha asiakas on helpompi pitää tyytyväisenä, kuin saada uusia, joten aika hölmöä kussa nilkkaansa tuollein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sai yrittäjä ansionsa mukaan. En mä olis kyllä laskuttanut jos noinkin pätevä syy oli ja vuosien asiakkuus taustalla. Vanha asiakas on helpompi pitää tyytyväisenä, kuin saada uusia, joten aika hölmöä kussa nilkkaansa tuollein.
Kerropa sä alapeukuttaja perusteluja alapeukuttamisellesi. Itse yrittäjänä en tosiaankaan tuossa tilanteessa olisi laskuttanut, aivan naurettavaa muroihinsa pissimistä. Jokainen fiksu tajuaa, miten tuossa käy.
Oikeasti ihmetyttää tuo yrittäjien ahneus ja lyhytnäköisyys noissa lyhyen peruutuksen laskutuksissa. Esim. mulla hajos auto, kun olin menossa palveluntuottaja X:lle, matkaa kymmeniä km. Ei hyväksynyt syyksi, vaan laskutti lähes 100 euroa tuosta ajasta. Lopetin asiakkuuden siihen, varsinkin, kun oli aiemmin ollut puhetta, että peruutustilanteissa menee 50% maksu. Miten mä olisin voinut enää luottaa tuollaiseen, luottamuksesta tässä asiakas (potilas) suhteessa oli siis kyse. Olisin voinut tietty viedä kuluttajaneuvontaan tuon asian, koska yrittäjä saa laskuttaa, mutta summa ei saa olla kohtuuton. Tuo oli, mutta en viitsinyt alkaa siihen paperisotaan.
Koska niitä perutaan aivan hirveästi. Terveyskeskuksissa perutaan esim. aina jos suomen mm tai olympia peli on keskellä yötä, niin aamun aikoja edellisenä päivänä kauheasti, kun niin monelle on tullut yllättäen vatsatauti tai kuume..
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä perutaan aivan hirveästi. Terveyskeskuksissa perutaan esim. aina jos suomen mm tai olympia peli on keskellä yötä, niin aamun aikoja edellisenä päivänä kauheasti, kun niin monelle on tullut yllättäen vatsatauti tai kuume..
Mihin tämä siis liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä siis liittyy?
Aikoja perutaan turhista syistä, eikä nähdä omaa napaa pidemmälle ja jonot kasvaa. siksi niistä tulee se maksu. Aloituksessa oli puhe terveyskeskuksesta. Alle 10 vuotiaiden Lasten perumatta jätetyistä ja myöhässä perutuista ajoista olisi hyvä myös lähteä maksu. Ei se lapsi sinne itse mene, vaan äidin tai isän vastuullahan se on.
Soitat niin monta kertaa kuin vastaa, sinne soittaa muutkin.