Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehenne on vartalonne virheistä? Huomautteleeko niistä?

Vierailija
21.04.2006 |

Jos huomauttelee, haittaako se teitä?

Minun mieheni on joskus sanonut, että esim. rintani eivät ole ihan hänen makunsa mukaiset, ovat ilmeisesti liian isot tms. (75B) Hän ei kuitenkaan huomauttele asiasta, muttei tietysti koskaan kehukaan rintojani. Lisäksi tiedän että miehen mielestä nainen on sitä vetävämpi, mitä hoikempi. Pitäisikö tuollaiseen suhtautua vain olankohautuksella vai alkaa laihduttaa vai mitä? Tietysti haluaisin olla viehättävä mieheni mielestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään huomauttele miehen virheistä, eikä ne mua häiritse joten en usko että miestäkään hirveästi häiritsee mun virheet. Mikäli ne edes on virheitä.

Vierailija
2/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole missimitoissa. Ihailee, silittelee ja kehuu :). 15 kiloa sitten ei tämä sama vartalo herättänyt exässäni kehuja, ainoastaan kehotuksia laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän miehesi sanoisi, jos ilmoittaisit, että hänen peniksensä ei ole ihan makusi mukainen!

Vierailija
4/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että exällä oli paljon isompi ja kauniimpi vehje ja että oon miehen kanssa ihan muista syistä... :-(

Vierailija
5/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei koskaan. Ja mulla on ylimääräisiä läskejä, raskausarpia muille jakaa, muitakin arpia, rinnat riippuu, atooppinen iho on välillä aika pahana ympäri kroppaa jne. Ja kyllä loukkaantuisin, jos alkaisi huomautella näistä vioista, joista suurimmalle osalle en itse voi mitään, ja jotka on ihan tarpeeksi arkoja paikkoja muutenkin.

Enkä tietenkään itsekään huomauttele miehelle negatiiviseen sävyyn hänen ulkomuodosta.

Vierailija
6/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen raskaana on tullut kommentteja: " kauheen paksut jalat" , " möhömaha" , " valtava maha" , " nakkisormi" , " onpas turvonnut naama" , " persees leviää" yms.

Vierailija
7/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, todella!

Vierailija
8/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voisin jatkaa mieheni kanssa, jos sanoisi yhdenkin noista..

Vierailija
9/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin jaksaa vieläkin kehua. Kaksi lasta oon imettänyt, ja rinnat ei tod. ole enää samanlaiset kuin ennen lapsia, silti niitäkin aina kehuu, " nää on niin ihanat" .

Vierailija
10/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele ns. virheistä, eikä edes 10 kilon lihomistakaan (aika hitaasti käynyttä tosin) huomannut. Leikkisästi kyllä sanoi jotain masustani, kun olin synnyttänyt jokin aika sitten. Kerran sanoi erään asian ulkonäössäni (itsellä traumoja), mutta heti kun huomasi että se loukkasi (en sanonut mitään, mutta varmaan näki päälle päin) niin ei enää maininnut asiaa, vaan aina kyllä kehuu kauniiksi jne.

Vierailija
11/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto ja joskus voivottelen että masu on iso tai peppu liian valtava tai tissit löystynyt. Eli itse lähinnä huomauttelen:o) Mies vaan ottaa syliin, pusuttaa ja sanoo ettei parempaa voisi toivoa. Toivottavasti kukaan ei joudu kestämään ilkeää arvostelua vartalostaan.

Vierailija
12/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti superhoikkana naisena muutenkin oli enemmän mieheni mieleen kuin minä ihan tavallisen kokoinen. Tunnen etten ole fyysisesti yhtään mieheni tyyppiä, ja se vähän masentaa. Etenkin kun tiedän tuosta rintajutusta (jonka mieheni ikään kuin vahingossa joskus livautti).

Vai onko sitten kyse siitä että mies ehti " tottua" exänsä kroppaan, kun olivat niin kauan yhdessä (15 v.). Tuntuu että kaikilla hänen ihannoimillaan naisilla on AA-rinnat ja painoindeksi alle 18. Mieheni ei siis koskaan huomauttele näistä, tiedän vain että näin on. Silti masentaa.

:-(

t. ap

Vierailija
13/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kumminkin on sinun kanssa ja ei huomauttele asiasta.

Tuskin vaivaa siis häntä.

Ei munkaan mies ole ihan mun unelmien miehen näköinen. Silti rakastan, ja " virheet" ei tee hänestä yhtään vähemmän rakastettavaa.

Vierailija
14/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska halusin lapsen, ja nimenomaan tuon miehen kanssa.

T: 9

Vierailija
15/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain olen niin vanhanaikainen, että miehen ulkonäkö ei minusta ole niin tärkeä kuin naisen ulkonäkö. Täytyy koittaa vähän petrata ja nostaa se leuka pystyyn - onneksi monet muut miehet ennen nykyistäni ovat pitäneet rinnoistani, ja myös mieheni tietää tämän :)

Lisäksi kehotin miestäni menemään retkelle uimahalliin, jotta näkee naisista hieman realistisempaa kuvaa kuin telkussa tms.

t. ap

Vierailija
16/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vartalon muutokset ole mulle ongelma, niin miksi mun pitäisi loukkaantua? T:9

Vierailija
17/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kyllä kertoo sen minulle.. Esim jollain naisella oli isot hiukan riippuvat rinnat (kuva), joita mieheni kehui ja ylisti minulle, kun minulla on aivan toisenlaiset..

Mutta puolileikillään sen tekee, ja otan ihan huumorilla.

Kyllähän minäkin pidän joistakin sellaisista piirteistä joita mieheni ei omista.

Olen kyllä joskus jostain suuttunutkin muistaakseni.

Vierailija
18/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kommentoinut peppua isoksi (kun istuin paalle), mutta eneman toteavasti kuin arvostelevasti. Ja erikokoisista rinnoista on joskus vaantanyt vitsia (tuo mahtuu, mutta tuo ei). Vitsailee vain kun tietaa, etteivat ole arkoja asioita.

Ei kylla kehukaan, muuten kuin epasuorasti. Esimerkiksi totesin taannoin, etta taitaa jaada nannit torolleen pysyvasti imetyksen jaljilta (loppui yli vuosi sitten) ja tama totesi virnistaen, etta voi harmi... Eli tykkaa nykytilasta.

Vierailija
19/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sulla on perse kuin 7 leivän uuni ja tissit kuin armeijan rukkaset. Voisit kyllä laihduttaa vähän." On nyt ex-mies.

Vierailija
20/20 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kehuu kyllä usien. Silti toisinaan tulee sellainen tunne, että entäs sitten kun vanhenen ja tietysti aina tulee ihanampia ja nuorempia ja muuta.... siis se vaivaa, että huomaan miehelle ulkonäön olevan tärkeä asia. Kun olen viehättävä, se sykähdyttää häntä. Sieluni ei sykähdytä häntä samalla tavalla. Luulen niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi