Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkitteko esim etuoven sivuilta myytäviä asuntoja

Vierailija
04.04.2018 |

vaikka teillä ei ole suunnitelmia ostaa asuntoa? Etenkin niitä on mielenkiintoista katsoa joista tietää asukkaat :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oman taloyhtiön osalta tulee katsottua aika tarkkaan. Myös saman kadun varrella olevat muut asunnot tulee usein katsottua.

Vierailija
2/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Fantasiamielessä katselen asuntoja sellaisilta kalliilta alueilta, joihin mulla ei ikimaailmassa ole varaa. Myös oman asuinalueen asuntoja seuraan mielenkiinnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen jo pitkään katsellut asuntoja, mutta vain siksi että löytäisin uuden asunnon. Asunnon vaihto kiinnostaa, mutta kiirettä muuttaa ei ole joten venyy pitkäksi tämä operaatio. Viikossa ei aivan hirveästi potentiaalisia kohteita edes tule.

Vierailija
4/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson. Haluan seurata hintatasoa ja olen kiinnostunut asunnoista. Olen tosin ostanutkin jo 12 asuntoa, osan heräteostoksena.

Vierailija
5/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on automaattihaku kaikkiin taloihin, joista omistamme asuntoja. Pysyy hyvin kartalla hinta- ja vuokratasosta.

Vierailija
6/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ja pistän merkille hinnanmuutokset alueilla. Asunnon osto on ajankohtaista muutaman vuoden kuluttua, niin on hyvä tietää, missä mennään. Tuolla tavalla myös tutustun siihen, mitä haluan ja mitä en.

Vierailija
7/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain!

Etenkin omalta alueelta.

Tuskin jään tänne pitkäksi aikaa. Länsimetro pilasi hyvät liikenneyhteydet.

Asujamisto turhan kirjavaa.

Stailaan pihan hyväksi.

Vierailija
8/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen oman paikkakuntani tarjontaa, jos vaikka tämän asunnon joskus joutuu laittamaan myyntiin.

Kesämökkejä katselen haaveiluna. En siis ikinä hankkisi kesämökkiä (ei varaa eikä aikaa, enkä edes pidä erityisemmin mökkeilystä) mutta joskus aina kutkuttaa ajatus, että mitä jos sittenkin ostaisi.

Vierailija
9/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain!

Etenkin omalta alueelta.

Tuskin jään tänne pitkäksi aikaa. Länsimetro pilasi hyvät liikenneyhteydet.

Asujamisto turhan kirjavaa.

Stailaan pihan hyväksi.

Mainitsemistasi syistä olet jo pahasti myöhässä.