Onko ihan okoo, että 37 v mies on kylvyssä ankkojen ja oluen kanssa?
Pikkuisen hävettää. Lapsi sanonut koulussa, että isi leikkii ammeessa. Meinasin hävetä silmät päästäni. Välillä mietin, että onko miehellä kaikki kotona :(
Kommentit (28)
Nyt on äijä meininki. Mitä pahaa tuossa on?
Ankoista en tiedä, mutta minulla on usein pieni radio-ohjattava vene kylpyammeessa.
m36
Vierailija kirjoitti:
Minusta ruokaa on söpöä... Asuin opiskeluaikana asunnossa jossa oli amme. Oli ihanaa istua siellä olutpullo käden ulottuvilla. Ja kyllä, mulla oli ankkoja.
Onhan se ruoka söpöä joo
Ankat ok. Kotkiin ja kalkkunoihin kuitenkin vetäisin rajan.
Amme on kesällä mukava kun ulkona on 40 astetta lämmintä, niin menee kylmään veteeln lillumaan pari kylmää olutta mukana. AAAAAAaaaaaaa.
En kehtaisi kertoa kellekään, että puolisoni olisi noin tosikko.
No en nyt tiedä meneekö eläinrääkkäyksen puolelle. Jos ne ankat paskoo ammeeseen, niin onhan se epähygieenistä.
Ei hätää! Miehesi on täysin normaali. Aikuisille tekee hyvää välillä leikkiä ja käyttää mielikuvitusta.
Jaa-a. Itse suosin juomana kevytlimpparia ja kylpyankan lisäksi viihteenä on Aku Ankkoja.
Kokeile sinäkin löysätä vähän nuttura ja nauttia elämästä ja arjen pienistä ylellisyyksistä.
t: nainen, 41v
Yleensä jos jostain teosta ei seuraa muuta konkreettista ja selvästi määriteltävää ongelmaa kuin "häpeä", sitä kannattaa tehdä paljon lisää, kunnes se ongelma pään sisällä sulaa pois.
Tuohan kuulostaa suloiselta. Mieluummin ankkoja kuin akkoja, jos on perheellinen mies kyseessä.
Ankat on hirveitä bakteeripesiä, olut okei.
http://regardingnannies.com/wp-content/uploads/2013/03/inside-duck.jpg
Vierailija kirjoitti:
Ankoista en tiedä, mutta minulla on usein pieni radio-ohjattava vene kylpyammeessa.
m36
Radio-ohjattava ankka?
Vierailija kirjoitti:
Ankat on hirveitä bakteeripesiä, olut okei.
http://regardingnannies.com/wp-content/uploads/2013/03/inside-duck.jpg
Silti ankka on välttämätön. Siisti aikuinen tietysti varmistaa että ankka on kylvyn jäljiltä tyhjä ja asettelee sen ammeen reunalle niin että sisus pääsee kuivahtamaan.
Olisit onnellinen tuosta kultakimpaleesta. Harvan mies on sisäistänyt, että leikki-ikä on koko ikä. Mies isolla M:llä.
Tiesin että olen ylipainoinen mutta että kultakimpalekin... vau!
Voisin kuvitella minun mieheni, 37, samoihin puuhiin <3
Kumpa ei vaan olut kaatuisi sinne ammeeseen, voi tulla itku.
Jos kyse on elävistä ankoista, niin ihan hemmetin pervoa.
Minusta ruokaa on söpöä... Asuin opiskeluaikana asunnossa jossa oli amme. Oli ihanaa istua siellä olutpullo käden ulottuvilla. Ja kyllä, mulla oli ankkoja.