Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi heräili yöllä, itki älyttömästi ja sanoi, että jalat kipeänä. Ovat ilmeisesti kasvukipuja.

Vierailija
21.04.2006 |

Koetin vähän hieroa, mutta kun itseäkin väsytti, en jaksanut. Onkohan edessä paljonkin tuollaisia yövalvomisia, johtuen kasvukivuista? Hierotteko vai jatkatteko omia unia ja käskette lapsenkin nukkua? *omatunto miettii miten jatkossa*

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 3v on valitellut parina päivänä että jalat on kipeenä.. Voiskohan nekin olla kasvukipuja?

Vierailija
2/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lämmitän mikrossa kaurapussin helpottamaan lapseni jalkojen kasvukipuja. Ensin hieron, sitten kaurapussi lisäksi. Ilman lääkkeitä toistaiseksi ollaan selvitty, vaikka en kaihda niiden antamista, jos muuten ei helpota. Miksi rääkätä lasta? Oma uni ei taatusti mene edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkoihin säärystimet tai pitkävartiset sukat auttoivat välillä vähäsen. Kertaakaan en särkylääkettä antanut, mutta hierottua tuli välillä 5-6 kertaakin yössä.

Vierailija
4/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pystyy nukkumaan särkyjen kanssa?

kyllä mä olen hieronut, laittanut jalkaan pitkävartiset lämpimät sukat ja antanut vielä särkylääkettä jos tarvis. Isommalla 5.v on paljon tosi koviakin kasvukipuja ollut jo pari vuotta. ja pienemmällä 2½.v on nyt keväällä ollut ekan kerran.

Vierailija
5/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokailtainen hieronta, joskus laitettiin tiikerivoidetta (mikä lie oikea nimi), lämmin jalkakylpy, pehmeät villasukat. Annoin myös Diasporal-magnesiumia ½ annosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä