Viehätytkö miehestä, joka puristaa tissejäsi ja sanoo "tööt tööt"?
Eli vetoaako huumorin ja erotiikan yhdistelmä sinuun vai oletko hapannaama?
Kommentit (47)
Ehdottomasti. Kuulostaa ihan unelmalta :D
Entä jos painaa niitä kuin vinkulelua?
Miehen kommentista tähän "Ei sun tarvi viehättää musta kun I already got you, bitch"
Joo, mieheni on tehnyt tuon useamman kerran
Jos sä tykkäät kun mä sanon sun munaa lötkös. Tämähän vaan on huumoria. Hahaha.
Joo, olen hapannaama.
Saako sinua puristella palleista niin että se sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tykkäät kun mä sanon sun munaa lötkös. Tämähän vaan on huumoria. Hahaha.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen hapannaama.
Ihan kummallista, että näinkin hyväntuuliseen aloitukseen pitää yrittää vastata hyökkäävästi ja halventavasti. Kaikenlaista porukkaa sitä onkin...
Itselleni ainakin napsahtaa tuollaisesta heti seisokki.
M43
Tosta on kyllä erotiikka kaukana.
Kyllä naurattaa, puristelen myös miehen munia huvikseni :) Huumori on tärkeä parisuhteessa!
En viehäty ollenkaan. Minusta seksi ja huumori nyt eivät vain sovi yhteen. Eikä taaperon tasolle taantuminen ole millään tavalla kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
En viehäty ollenkaan. Minusta seksi ja huumori nyt eivät vain sovi yhteen. Eikä taaperon tasolle taantuminen ole millään tavalla kiihottavaa
150kg ripulihousu mamma sen sijaan on!
Minä käännän tissejä kuin radion nuppeja, ääni vaihtuu mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja huumori sopii ja kuuluukin yhteen. Lapselliset lässytykset ei vaan ole huumoria.
Tämän täytyy olla sarkasmia.
Mikään ei voisi olla epäeroottisempaa. Haluan tulla nähdyksi kokonaisena. Saatan ymmärtää että mukavan pulleat rintani viehättävät jotain miestä enemmän kuin paksu massuni heti niiden alla, mutta silti jostain aivojen pohjalta tulee kielteinen viesti jos tissini ikään kuin nostetaan erilleen muusta minusta.
Ei voi mitään, tältä vain tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen hapannaama.
Saat puristella, mutta et niin että käy kipeää. Ja jos et norsunwittunen sitruuna suussasi pyörivä hapanaama tiedä, niin niitä rintoja voi puristaa myös niin ettei se käy kipeää.
Kaikenlaisia änkyröiviä riivinrautoja sitä onkaan. Olet varmasti tosi tyytyväinen elämääsi.
Tai kysyy: "saanko löllytellä sun löllyköitä?"