Mistä löytyy Vantaan hyväksymät yksityiset palveluntarjoajat?
Saatiin sitten palveluseteli lapsen hoitoa varten. En vaan mistään löydä missä hitossa niitä palveluntarjoajia sitten on?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kysy vantaa kaupungilta neuvoa. Kai ne nyt ohjeet antoi kanssa.
Ohjeet oli huoltaja ottaa yhteyttä palveluntuottajaan ja sopii varhaiskasvatuksen järjestämisestä. Ei mitään mistä nämä tarjoajat löydän. Olen yrittänyt kaupungin sivuilta etsiä jo ennen kuin koko hakemusta lähetettiin.
Niin ja tuossa on päivämäärä maanantaille jolloin seteli on tullut voimaan. Tarkoittaako tämä sitä ettei siitä eteenpäin ole enää tullut kotihoidon tukea?
Voiko tuota edes käyttää perhepäivähoitoon vai onko se vain päiväkoteihin?
Kukaan ei tiedä? Minun piti maanantaina aloittaa työt. Pitääkö tässä vaiheessa soittaa työnantajalle että en olekaan tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä? Minun piti maanantaina aloittaa työt. Pitääkö tässä vaiheessa soittaa työnantajalle että en olekaan tulossa?
Tämä on sitä työttömien aktivoimista.
Olinko minä nyt ymmärtänyt jotain väärin kun luulin että on kunnan tehtävä järjestää hoitoa?
Ihan tosi. Osaako joku vastata mitä v*ttua tuolla setelillä siis teen?
Ei vastaa puhelimeenkaan kukaan.
Jos sen palvelusetelin mukana ei tullut listaa palveluntuottajista, sellaisen varmaankin saa selville soittamalla palvelunumeroon. Kun sen listan saa, sitten vaan itse soittamaan kyseisiä firmoja läpi. Kunta siis maksaa, mutta itse saa valita keneltä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sen palvelusetelin mukana ei tullut listaa palveluntuottajista, sellaisen varmaankin saa selville soittamalla palvelunumeroon. Kun sen listan saa, sitten vaan itse soittamaan kyseisiä firmoja läpi. Kunta siis maksaa, mutta itse saa valita keneltä ottaa.
Olen tässä jo aikani selannut kaupungin sivuja. Löytänyt muutamankin eri numeron mutta en oikesti tiedä kenen asiaa pitäisi hoitaa.
Ainakin eri tahot ovat päiväkodeille ja pph asioita hoitaville.
Kukaan siis ei vastaa puhelimeen.
Onko Vantaa kaupungilla joku yleispätevä palvelunumero josta saa apua?
Tuo päivämäärä setelin voimassaoloon. Sehän määräytyy tulojen mukaan joista ei olla annettu selvitystä niin onko nyt kuitenkin kotihoidontuki lakannut tulemasta jos soitan työnantajalle että en pääse aloittamaan työssä?
On avutonta, avutonta.
Heti löytyy "vantaa info", nettisivuilla. Toimipisteet ja puhelinnumero.
Neuvontaa ja ohjausta kaupunkilaisille.
Vierailija kirjoitti:
On avutonta, avutonta.
Neuvontaa ja ohjausta kaupunkilaisille.
Oletko vantaalainen? Tiedätkö millaista neuvontaa nuo pisteet antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On avutonta, avutonta.
Neuvontaa ja ohjausta kaupunkilaisille.Oletko vantaalainen? Tiedätkö millaista neuvontaa nuo pisteet antaa.
Siellä istuu aina joku huuli pyöreänä eikä osaa vastata jos kysyy jotain. Yksinäisiä mummoja auttamaan tuo palvelu on.
Lue pönttöpää ( tarvittaessa ohjaamme oikeaan paikkaan).
Hei oikeesti. Vantaa infosta apua ja en ole vantaalainen tiedoksi.
http://www.vantaa.fi/varhaiskasvatus_ja_koulutus/varhaiskasvatus/yksity…
Kato V..ttu Googlesta, uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Lue pönttöpää ( tarvittaessa ohjaamme oikeaan paikkaan).
Hei oikeesti. Vantaa infosta apua ja en ole vantaalainen tiedoksi.
Turha nimitellä muita jos joku tietää sinua paremmin. Ne ohjaa apn soittamaan tuolta niihin sanoihin numeroihin joista kukaan ei vastannut ja toteaa voi voi ei voi tehdä mitään.
Eivät osaa edes vastata tuohon tukijuttuun vaan ohjaavat soittamaan Kelalle. Täysin turha palvelu jokaiselle jolla on netti.
Terveisin vantaalainen.
Kiinnostaa tietää, mikä työnantaja palkkaa ihmisen, joka ei osaa etsiä netistä Vantaa+yksityinen+varhaiskasvatus+palveluntarjoaja
Vierailija kirjoitti:
http://www.vantaa.fi/varhaiskasvatus_ja_koulutus/varhaiskasvatus/yksity…
Kato V..ttu Googlesta, uusavuton.
Niin olen kyllä löytänyt listan yksityisistä päiväkodeista (jota sinä uusavuton et löytänyt).
Tuo auttaa siis miten? Ei ole pakko tunkea haukkumaan muita jos ei ole vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, mikä työnantaja palkkaa ihmisen, joka ei osaa etsiä netistä Vantaa+yksityinen+varhaiskasvatus+palveluntarjoaja
Varmaan sellainen joka apn tavoin eli uskossa että kunnan kuuluu tarjota päivähoitoa.
Minäkään en muuten tiedä koska tämä on muuttunut?
Aktiivimallin mukana?
Kysy vantaa kaupungilta neuvoa. Kai ne nyt ohjeet antoi kanssa.