Sähköinen opiskelijakortti spämmää!
Nyt alennusta 25% siitä ja siitä.. kiva homma kun kännykkään tulee ny törkyä kokoajan. Muovinen opiskelijakortti lompakossa ei spämmännyt. Ollaan menty huonompaan suuntaan.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Voithan kieltää suoramarkkinoinnin?
Mitä sä tarkoitat? Mulla on suoramarkkinointikielto, mutta ei se auta tuon puhelimessa olevan sähköisen opiskelijakortin kanssa. Se applikaatio työntää spämmiä puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tarkoitat? Mulla on suoramarkkinointikielto, mutta ei se auta tuon puhelimessa olevan sähköisen opiskelijakortin kanssa. Se applikaatio työntää spämmiä puhelimeen.
No entä jos kiellät sovelluksesta netinkäytön?
Itse saan ainakin puhelimen asetuksista säädettyä, että mitkä applikaatiot saavat laittaa minulle ilmoituksia.
Opiskelijakortillakin voidaan nykyään vakoilla meitä. Olen estänyt paikannuksen sovellukselta. Muuten se pyrkii kokoajan seuraamaan missä menen.
Ärsyttävä muutos, muovikortti takas!
Mene puhelimessa asetuksiisi ja sieltä appseihin. Itse pystyn tätä kautta Samungin puhelimellani valitsemaan tuon Frank-aplikaation ja estämään nuo pop-up mainokset.
Menee kyllä hermo. Puhelimesta ei edes saa estettyä noita mainoksia mitenkään. App permission ei pysty poistamaan mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan ainakin puhelimen asetuksista säädettyä, että mitkä applikaatiot saavat laittaa minulle ilmoituksia.
Niin munkin puhelimessa saa, paitsi noita opiskelijakortin mainoksia ei.