Kun etsin ilmoituksessani muodokasta naista, en tarkoittanut muodolla palloa
Vaikka pallokin on tietysti muoto. En saanut vastausta yhdeltäkään kurvikkaalta/muodokkaalta vaan ainoastaan reilusti ylipainoisilta (pieni ylipaino ei haittaa jos se on oikeissa paikoissa eli rinnoissa ja takamuksessa/lantiolla
Kommentit (25)
Millaiselta itse näytät? Muodot kohdillaan?
Laita seuraavaan ilmoitukseen rintava ja persevä. Tosin epäilen että et saa vastauksia yhtään enempää.
Jos suomalaista naista etsit, niin harvoin ne muodot oikeasti kerääntyy tiimalasimallisesti. Se on joko leveät lanteet/perä ja pienet rinnat tai isot rinnat ja iso maha. Jos siis kyse ylipainoisista naisista.
Minkäs teet, pallo on edelleen sinulla.
Näin muodokkaana naisena (isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio) en ikinä vastaisi miehelle joka hakisi ilmoituksessaan muodokasta naista. Kertoo jotain olennaista siitä, mitä mies pitää tärkeimpänä.
Todennäköisesti ap hakee normaalipainoista naista, eikä ymmärrä missä kulkee ylipainon raja. Ap ei tiedä, ettei bmi 22 tiimalasi ole ylipainoinen vaan normaali.
No kelpaisiko 70f, muodokas peppu, hoikka vyötärö? Joitain kiloja kyllä ylimääräistä.
Kyllä naiset vastaa ja tekee keskusteluavauksia jos sun profiiliteksti on fiksu ja sun kuvasi (kuvat) suhteellisen järkeviä...ei mitään extremee, aurinkolasit silmillä, levi-dokaus tai koirakuvia. Mä sain yllättävän hyvin naisilta viestejä (en olisi alkuun moiseen uskonut) ja viiden kanssa kävin treffitkin. No joo, kaikki oli varreltaan minua tukevampia, mutta enpä odottanutkaan +40v naisen missään fitness kunnossa olevankaan. Sitte se viides oli kuin nenä päähän tai nyrkki silmään, ja toinen vuosi seurustelua kohta takana. Kaikki noilla BMI numeroilla leikkii niin mulla 22,5 ja naisella 26,5...ja todella hyvältä näyttää!
Reitevä ja sellupylly ja pienet rinnat ja mahakas noin normaalisti.
Valaat kuvittelevat olevansa muodokkaita, vaikka ovat ihravaa laardia kauttaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
No kelpaisiko 70f, muodokas peppu, hoikka vyötärö? Joitain kiloja kyllä ylimääräistä.
Jos ei ole lävistyksiä tai tatuointeja, kyllä kelpaisi. Pitkät hiukset plussaa.
ap
Seksivau tämä viimeinen. No ei vaiskaan, vitsit vitsinä.
Aijai, teit perusvirheen. Laskukaavahan menee deittailumaailmassa niin, että pitää hakea asteen tai pari alle sen halutun, niin sitten saat sen mitä tarkoitit. Eli korjaa tekstiä niin, että haet normaalipainoista, sillä tavalla saat niitä muodokkaita.
Laita seuraavaan että etsin neljän pallon naista. Miinus rantapallo.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole lävistyksiä tai tatuointeja, kyllä kelpaisi. Pitkät hiukset plussaa.
ap
No hitsi. Olen normaalipainoinen ja vartaloltani X. Omaan olkapäille ulottuvat hiukset. Tatskoja ei ole. Yks lävistys tosin navassa, joten en varmaan kelpaa sulle. Voi harmin paikka.
Käykään katsomassa miesten ilmoituksia siellä tunnetulla seksipitoisella deittisivustolla. Siellä haetaan pyöreää, pullukka, muodokasta ja lihavaa naista, tälläinen normipainoinen tuntee olonsa lähinnä jätteeksi, joka ei kelpaa kenellekään ;)
Vierailija kirjoitti:
Käykään katsomassa miesten ilmoituksia siellä tunnetulla seksipitoisella deittisivustolla. Siellä haetaan pyöreää, pullukka, muodokasta ja lihavaa naista, tälläinen normipainoinen tuntee olonsa lähinnä jätteeksi, joka ei kelpaa kenellekään ;)
Iskuri vai as?
En ole kummassakaan ja olen saanut pakit koska mies halusi "pehmeää naista". :'(
T: normaalipainoinen
Miten ihmeessä onnistut saamaan vastauksia naisilta?