Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin ! Olen sitten raskaana, ja minulla on kapseli käsivarressa.

Vierailija
04.04.2018 |

Että näin.. eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun ehkäisy pettänyt, 18-vuotiaana tulin raskaaksi e-pillereistä huolimatta ja gyne haukkui maan rakoon, piti vissiin vastuuttomana teininä joka napsii pillereitä miten sattuu !
Ja nyt sitten mulle tulee kapselivauva. 35-vuotiaana. En tiedä yhtään, miten pitkällä tämä on tai onko vauvalla kaikki ok!

Aloin siis ihmetellä sohvaan naulaavaa syvää, huumaavaa uupumusta johon ei auta edes pannullinen mustaa kahvia ja parantunutta hajuaistia. Kuukautisetkin tulivat epätavallisen niukkoina viime kuussa. Tänä aamuna tein sitten testin, itse asiassa kaksikin. Postiivisia molemmat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten työ jotka ette lapsia halua enää ette käy napsaisemassa piuhoja poikki? Kuulostaa hullulta että vedellään hormooneilla kroppa täyteen vuosikymmeniä.

Itse laitoin piuhat kiinni heti kun täytin 30vuotta.

Piuhojen kiinni vetäminen ei paljon auta kivuliaisiin kuukautisiin, niin pakko napsia vaan niitä pillereitä.

No höpö höpö!

On särkylääkkeitä.

Vierailija
22/23 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko läski? Silloin nuo ehkäisyt voivat herkemmin pettää.

En tiedä tarkkoja mittojani, veikkaisin että pari kiloa yli ihannepainon mutta en mikään "läski"!

Olen 171cm pitkä ja arvelisin painavani noin 73-75 kg. 

A.P

Tuossa on vähintään 10 kg yli ihannepainon.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työ jotka ette lapsia halua enää ette käy napsaisemassa piuhoja poikki? Kuulostaa hullulta että vedellään hormooneilla kroppa täyteen vuosikymmeniä.

Itse laitoin piuhat kiinni heti kun täytin 30vuotta.

No laittaisin mut ikä ei riitä!