Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira on lapsettoman vauvan korvike?

Äitiys syntyy hedelmällisyydestä
04.04.2018 |

Oletteko huomanneet, että monelle lapsettomalle koira tms. lemmikki on vauvan korvike? Kotia valmistetaan koiran tuloon jo etukäteen. Ostetaan päälle pantavia pikkuvaatteita ja hoitovälineitä. Toki noita tarvitaan, mutta lapsettomat menevät tässä asiassa liian pitkälle.

No eihän koira mikään lapsen kasvattamiseen verrattava elämänkokemus todellakaan ole.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo!!

En oo ikinä halunnu lasta.

Lapset ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä, jotka vaatii jatkuvaa huomiota, ruokaa, vaippa pitää vaihtaa, pitää ostaa sitä ja hankkia tätä. Vaipoista tulee järjettömiä luontoa kuormittavia roskamassoja kaatopaikalle..

Millä ihmeen logiikalla mä korvaisin lapsen koiralla, lapsen jota en ikinä ole halunnut. Lapset kiinnostaa yhtä paljon kun roskapussit.

Koirat ovat kohtuu nopeasti siistejä, ne voi jättää työpäivän ajaksi kotiin. Ne ri kilju 1500dB niin että korvat halkeaa, koira ei piirrä tussilla seinään tai kiduta eläimiä. Koiraa ei tarvi jatkuvasti tuijottaa ja koira oppii/itsenäistyy älyvapaaseen ihmiseen nähden silmänräpäyksessä. Koira myös nukkuu KOKO yön HILJAA, ja on mukava herätä aamulla levänneenä :)

En siis tajua millä logiikalla Ap saa niputettua koirat ja lapset samaan laatikkoon :DDD

Luulis jo että joku pahoittaa mielensä kun hänen ainutlaatuista paskakäärylettä kehdataan verrata koiraan!

Vau. Pakkko sanoa että sanattomaksihan tässä jää kun joku puhuu vauvasta paskakääryleenä. Itsekkin pidän koirista ja lasten hankkiminen ei ole koskaan kauheasti kiinnostanut. En silti koe tarvetta haukkua vauvoja näinkin rankalla kädellä...jotain on pielessä jos ajatusmaailma on tuo. P.s Lapsi on aina koiraa arvokkaampi. Palavasta talosta pelastaisin ehdottomasti tuntemattoman vauvan, kuin oman koirani. Järki hoi

Vierailija
22/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti lapseton. Koskaan en ole lapsista pitänyt. Eläinten kanssa olen ollut koko ikäni, hevosista marsuihin. Palveluskoiraharrasstusta kesti n. 40v! Nykyisin elelen Ragdoll kissani kanssa. Eläimet eivät ole minulle lapsen korvikkeita! Ärsyttää tuo eräänlainen leimaaminen, josta varsinkin nuorena sain kuulla tämän tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo!!

Lapset ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä, jotka vaatii jatkuvaa huomiota, ruokaa, vaippa pitää vaihtaa, pitää ostaa sitä ja hankkia tätä. Vaipoista tulee järjettömiä luontoa kuormittavia roskamassoja kaatopaikalle..

Millä ihmeen logiikalla mä korvaisin lapsen koiralla, lapsen jota en ikinä ole halunnut. Lapset kiinnostaa yhtä paljon kun roskapussit.

Koirat ovat kohtuu nopeasti siistejä, ne voi jättää työpäivän ajaksi kotiin. Ne ri kilju 1500dB niin että korvat halkeaa, koira ei piirrä tussilla seinään tai kiduta eläimiä. Koiraa ei tarvi jatkuvasti tuijottaa ja koira oppii/itsenäistyy älyvapaaseen ihmiseen nähden silmänräpäyksessä. Koira myös nukkuu KOKO yön HILJAA, ja on mukava herätä aamulla levänneenä :)

En siis tajua millä logiikalla Ap saa niputettua koirat ja lapset samaan laatikkoon :DDD

Luulis jo että joku pahoittaa mielensä kun hänen ainutlaatuista paskakäärylettä kehdataan verrata koiraan!

Vau. Pakkko sanoa että sanattomaksihan tässä jää kun joku puhuu vauvasta paskakääryleenä. Itsekkin pidän koirista ja lasten hankkiminen ei ole koskaan kauheasti kiinnostanut. En silti koe tarvetta haukkua vauvoja näinkin rankalla kädellä...jotain on pielessä jos ajatusmaailma on tuo. P.s Lapsi on aina koiraa arvokkaampi. Palavasta talosta pelastaisin ehdottomasti tuntemattoman vauvan, kuin oman koirani. Järki hoi

Mulla ainaki on kaks kättä, että saisin kyl sen oman koiran kainaloon, mutta myöskin sen pikkupiltin sieltä.

Jos pitäs valita nii yhteiskunta pakottaa mut valitsemaan sen lapsen, koska en halua olla se jota syyllistetään jälkeenpäin enkä halua tuomiota, mutta tän jälkeen oisin valmis sit palamaan elävältä ku lähtisin tekee uuden reissun liekkimereen koirani takia.

Vierailija
24/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo!!

Mulla ainaki on kaks kättä, että saisin kyl sen oman koiran kainaloon, mutta myöskin sen pikkupiltin sieltä.

Jos pitäs valita nii yhteiskunta pakottaa mut valitsemaan sen lapsen, koska en halua olla se jota syyllistetään jälkeenpäin enkä halua tuomiota, mutta tän jälkeen oisin valmis sit palamaan elävältä ku lähtisin tekee uuden reissun liekkimereen koirani takia.

Ja oletetaan, että jos kyse vanhemmasta lapsesta niin tämä osaa kävellä perässä kun kannan sankarillisesti koirani ulos.

Vierailija
25/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä kissoja että lapsia. Kummatkaan ei ole toistensa korvikkeita enkä kummistakaan ikimaailmassa luopuisi. Lässytän kissoille, hemmottelen kissojani mielellään, pidän sylissä ja ulkoilun toista kissaa päivittäin (on aika koiramainen tapaus), toinen ei ulkoilusta välitä. Ja on mulla ne lapsetkin. Niiden kanssa tehdään ihmisjuttuja kuten luetaan iltasatua (tähän kissat kyllä osallistuu), viedään leikkipuistoon ja eskariin, pelataan pelejä jne. Eivät ne ole lainkaan sama asia.

Vierailija
26/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella lapsiperheellä on koira? Onko se sitten jonkun muun korvike, ehkäpä vielä sen yhden lapsen, jota ei enää saatu .

Vierailija
27/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on koirattoman koirankorvike.

Säälittävää.

Vierailija
28/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun koira ainakaan lapsen korvike ole?

Ei se pas*o vaippoihin, oksentele, kilju/huuda/rääy mun korvia rikki, ei varastele lompakosta tai muuten vaa varasta jotain, sotke seiniä tai lattioita, pissaa sänkyyn, itke saati vie mun yöunia.

Koira on koira, se on rakastettava karvainen eläin, joka on muodostunut silmäteräkseni ja jota rakastan ehdoitta.

Lasta en halua, se vain rajoittaisi elämäni ja urani.

Vierailija
29/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vauva on koirattoman koirankorvike.

Säälittävää.

Nämä jotka korvaa koiran vauvalla ei tiiä vielä paremmasta.

Vierailija
30/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella lapsiperheellä on koira? Onko se sitten jonkun muun korvike, ehkäpä vielä sen yhden lapsen, jota ei enää saatu .

Mun vanhemmilla 4 koiraa, eivät siis halunneet enempää kuin 2 lasta.

Ehkä tämä kertoo jostakin.

Vierailija
31/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton vauva? Eikö vauvat ole aina lapsettomia?

Lauseen pitäisi olla: "Koirat ovat lapsettomalle vauvan korvike."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi