Britax BabySafe Plus Isofix
Hei!
Onko kenelläkään käytännön kokemusta Britaxin turvakaukalosta alustan kanssa (Isofix)? Ollaan harkittu sen hankintaa kolmoselle, kun takana on jo kaksi Britaxin selkänojallista koroketta. Alkaa käydät tilat ahtaaksi ja voi olla tosi tuskasta saada vöitä kiinni. Jospa tällanen alusta tois jonkunlaisen helpotuksen asiaan. On vaan niin hirmuisen kallis, että siksi harkitsen...
-kiitos-
Kirppu
Kommentit (4)
kyseinen turvakaukalo reilun 9 kk, isofix-alustalla. Olen ollut erittäin tyytyväinen, monta kertaa olen kiitellyt miten helppoa onkaan kliksauttaa matkajakkara paikoilleen alustaansa. Kallis hankinta oli, mutta ainakin meillä kun kaukaloa otetaan ja laitetaan autoon monta kertaa päivässä niin oon ollu tosi tyytyväinen että raaskin sen ostaa.
Saanko vielä udella, että oletteko ajatelleet ostaa siihen sen seuraavan kokoisen istuimen? Vaikutti aika järkevältä systeemiltä, että siihen samaan alustaan käy isompikin istuin!
Kirppu
Heips!
Meillä on myös tuo kaukalo ollut 7kk ja tosi tyytyväisiä ollaan,ei tarvii vesi-tai räntäsateella ihmetellä turvavöiden kaa, ei kun kaukalo kiinni ja menoks.Meillä alkaa pikku hiljaa olla penkin osto edessä ja kyllä me alustaan sopiva ostetaan, vaikka sitä ei niin tarvii irrotella siitä, mutta lähteepähän helposti jos on tarvis ja on kunnolla kiinni ainakin.Siis suosittellen myös!
Meillä on ollut kohta 3kk käytössä tuo mainitsemasi istuin ja voin kyllä lämpimästi suositella. Ei tarvi hikoilla turvavöitten kanssa! Klik klik vaan!