Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viisaammat neuvokaa..

23.12.2005 |

kävi kuin kävikin niin etten jaksanut odottaa maanantaihin jolloin olisi " oikea" testipäivä vaan testasin tänä aamuna. Minua on kiusanneet ja kolme päivää kovat alavatsakivut, hieman kuin menkkakivut muttei kuitenkaan.. todella vähäistä vaalean ruskeaa vuotoa on myös tullut. no niin, asiaan: testi näytti todella haaleaa plussa..siis todella. mies erotti myös sen. onko testi yhtään pätevä? miksi näin kovat kivut, ensimmäisen raskauden kohdalla en ainakaan muuista kipuja alussa. testaan toki maanantaina uudestaan mutta uteliaisuuttani täällä kyselen. alkio siirrettiin maanantaina 12.12. onko ketään jolla raskaus edennyt normaalisti vaikka alussa kovia kipuja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tänään on siis pp. 11 - jonkinlainen kiinnittyminen on tapahtunut, jos haamu on olemassa (ihan miniarvoihin tuskin tikutkaan värähtäisi!)...

... tarkan arvon saisi tietää vain veritestillä, mutta jos arvo on " kiikun kaakun" (oletettavaa?), niin uusintatesti olisi 3-7 vrk päästä... minä en ainakaan jouluani pilaisi " lisäpiinalla" , vaan yrittäisin tsempata itseäni, että kiinnittyminen tapahtui - onnea siitä, nyt nautin kaikesta, mistä voin!

... tikkujen kanssa on vaan niin, että joskus ne ei näytä haamua parempaa, vaikka olisi kuinka tulevasti raskaana! :-)

... pieni määrä vuotoa ei ole lainkaa huono merkki (limikseltä tiputtelee)... kivuista en osaa sanoa muuta kuin että ainakin menkkakipuja voi olla, vaikka menkkoja ei tulekaan...

Jaksut sulle!!!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla helmikuun (?) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä 2 kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme