Oikeesti tosi surullista, että meidän alakoulun luokalta 5 jo kuollut
3 huumeisiin, 1 teki itsarin ja 1 tapettiin. Meitä oli tarkkiksella 8. 2 muuta on nyt linnassa.
Kommentit (19)
Systeemissä on jotain vikaa, jos tuo on lopputulos.
Ei kauhean yllättävä tulos tarkkikselta.
Lyhytkin elämä on kokonainen elämä.
Lisäksi, elämä on lahja. Sitä kannattaa arvostaa, niin kauan kuin aikaa on.
Muutama on mennyt ja kaikkiin alkoholilla osuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tai materiaalissa.
Miksi lapset joutuivat tarkkikselle? Olivako kaikkien vanhemmat täysin sopimattomia vanhemman rooliin vai oliko joitakin lasten sairauksia mahdollisesti selittävänä tekijänä? Nykyään ei ADHD tms anna aihetta eristää lasta ainakaan tarkkikselle (on kai poistettu koko luokat). Hyvä, jos itse olet selvityjä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan noissa ihmisissä.
Roskaväki on seulottavissa jo yläkoulussa. Itsekin näin jo silloin kenellä elämä tulee menemään penkin alle ja ketkä pääsevät pitkälle.
Olin täysin oikeassa!
Mikähän kaupunki tai kaupunginosa. Tuskin paremmiston alueella näin voisi ikinä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset joutuivat tarkkikselle? Olivako kaikkien vanhemmat täysin sopimattomia vanhemman rooliin vai oliko joitakin lasten sairauksia mahdollisesti selittävänä tekijänä? Nykyään ei ADHD tms anna aihetta eristää lasta ainakaan tarkkikselle (on kai poistettu koko luokat). Hyvä, jos itse olet selvityjä kuitenkin.
Pitikös tarkkikset poistaa sen vuoksi, että tietyn ihonvärin omaavilla olisi siellä yliedustus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikäluokkaa?
Sama kiinnostaa. Tänä vuonna 30 täyttävästä sukupolvesta on 2% kuollut. Sairauksien lisäksi juuri yliannostus oli yleisten syiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikäluokkaa?
Sama kiinnostaa. Tänä vuonna 30 täyttävästä sukupolvesta on 2% kuollut. Sairauksien lisäksi juuri yliannostus oli yleisten syiden joukossa.
Minun kouluaikaisista kavereista jotka tiedän kuolleeksi, niin suurin yksittäinen kuolinsyy on alkoholi. Joko suoraan rajun ja pitkäkestoisen juomisen vuoksi tai sitten välillisesti, esim tapaturma juovuksissa.
Olin tarkkiksella, nyt yliopistossa :)
Ei kai tarkkiksia ole ollut enää pitkään aikaan eli ap:n täytyy olla päälle 30v.
Mäkin olin tarkkiksella mutta musta tuli poliisi ;)
Tarkkiksella olin lievän ilkivallan, auktoriteettiongelmien, päihteidenkäytön ja lintsaamisen takia.
No ilmeisesti sinulla menee ainoana ihan kivasti - vai oletko sinä toinen noista linnatyypeistä?