Jos olet menossa juhliin jonne on tulossa tunnettu munahaukka
miten estät ettei pääse mieheesi käsiksi ja iske häntä? Onko jotain hyviä käytännön vinkkejä miten tilanteen saisi hoidettua fiksusti ettei tulisi turhaa draamaa.
Kommentit (15)
En mitenkään. Mies kyllä hoitaa tilanteen itse. Ei ole kiinnostunut munahaukoista.
En tunne munahaukkoja. Eikä mies yleensä esittele muniaan juhlissa. Puhutko jostain seksibileistä? Niissähän on tarkoituskin panna minkä kerkeää.
Onkohan ap:n seksuaalinen itsetunto ja osaaminen vähän heikolla tolalla???
Miettisin, että miksi ihmeessä haluaisin olla sellaisen miehen kanssa, joka tuosta noin vain lähtisi jonkun muun matkaan... Että eikös tuo silloin jouda mennäkin?
Jonne Munahaukka kuulostaa ihan Ankkalinnan asukkaalta.
Jos mieheni olisi munahaukkojen vietävissä, niin saisi mennäkin.
Eli ei mitään konsteja. Tai no yksi. Luottamus parisuhteessa. Se riittää.
Minä voin panna sinua säälistä, jos joku munahaukka vamppaa miehesi.
Otatte rehellisesti 2n+1m ja katsotte sitten asiaa uudelleen puhtaalta pöydältä.
Täällä mammat esittää mutta tositilanteessa ei päästetä edes miesten kesken viikonlopuksi Tallinnaan.
Ennen juhlia panet mieheltäsi kassit tyhjäksi ja sen jälkeen panet vielä muutaman kerran lisää.
Hyvin tyydytettynä miehesi osaa kieltäytyä vamppaavista munahaukoista.
Jos se sais iskettyä mun miehen niin siinähä pitää. Ei mitään keinoja. Pilaat kaikkien illan jos alat kehittää jotain turhaa. Jos se on tapahtuaksee se tapahtuu vaikka seisoit vieressä.. Mutta ymmärrän sua. 10 vuotta sitten olisin ollu samanlainen mutta nyt 30v olen päässy kaikesta tollaisesta yli.
Mieheni ei mene munahaukkojen retkuun koska heiltä ei saa mitään mitä minulta ei saisi ja on lisäksi sellainen luonteeltaan kuin minäkin että yhden yön jutusta ei edes saisi mitään eikä se tuntuisi miltään. N44
Yritä houkutella aina jonnekin pois munahaukan katseen alta
Voisin kyllä panna munahaukkaa nyt.
Haukkasen sitä munasta.