Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elekieli

Vierailija
03.04.2018 |

Kyse enemmänkin ns tahattomista eleistä. Olen ihastunut yhteen mieheen. Ei yhtään mun tyyppiä ja oikeastaan haluaisin eroon näistä fiiliksistä.

Näkee selvästi että kuuntelee ja tietää missä olen. Nykyään vähän välttelee välillä (niin teen minäkin) ja välillä hakeutuu seuraan, haluaa jutella. Itse yritän vain pitää välit normaalina.

Mutta esim jos katson silmiin kun hän puhuu, hän sekoa sanoissaan. Pyörittelee sormustaan, luin jostain että alitajuisesti haluaisi ottaa sen pois. Aiemmin osoitti käytöksellään eräässä tapahtumassa että kokee minut erittäin kiinnostavana tulemalla lähemmäs kuin olisi soveliasta.

Esimerkkejä on lukuisia. Mut mitä toi sormusjuttu tarkoittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miehistä ihastuit siihen varattuun? Ei kelvannut yksinäinen kiltti mies kun sitä ei ole rengastanut vielä toinen nainen?

Vierailija
2/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista miehistä ihastuit siihen varattuun? Ei kelvannut yksinäinen kiltti mies kun sitä ei ole rengastanut vielä toinen nainen?

Et sitten koskaan ole ihastunut? Ei tunteiden heräämisen voi vaikuttaa. Se mitä tekee siihen voi. En ole tekemässä mitään, haluan vain normalisoida tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten koskaan ole ihastunut? Ei tunteiden heräämisen voi vaikuttaa. Se mitä tekee siihen voi. En ole tekemässä mitään, haluan vain normalisoida tilanteen.

No pakko myöntää, että olen itsekkin ihastunut talossa asuvaan hieman vanhempaan perheelliseen naiseen..

Vierailija
4/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se sormusjuttu? Ymmärtäisin et haluaa korostaa parisuhdettaan jos esittelisi sormustaan / sormuskättään / puhuisi muuten paljon suhteestaan tai tästä ihmisestä.

Vierailija
5/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa tietämätöntä? Tiedän kyllä, yks juttu voi merkitä monia asioita, yhteenlaskettuna voi ehkä jotain päätellä.

Vierailija
6/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostunut ihminen voi pyöritellä vaikka mitä. Tarkoittaa siis sitä että joku nyplää hiuksiaan joku sormusta, joku naputtaa sormilla, joku jalallaan jne. Tod.näköisesti on ihastunut sinuun ja ujouksissaan, epävarmuudessaan näplää sormustaan. Ei sen kummempia tarkoitusperiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän