Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen myötä en voi enää harrastaa seksiä tai juoda alkoholia

Vierailija
03.04.2018 |

Mitä tämä on? Lapsi on nyt kaksivuotias, ja en pysty harrastamaan seksiä mieheni kanssa, tai juomaan alkoholia (tarkoitan yhtä annosta viiniä silloin tällöin, mistä ennen nautin) jos lapsi on läsnä samassa talossa. Molemmat tuntuvat väärältä. Ensin ajattelin olevani vain vähän sekaisin ensimmäisen lapsen myötä, mutta lapsi on nyt jo vanhempi, ja edelleen ajattelen näin.

On meillä toki ollut muutaman kerran seksiä synnytyksen jälkeen, mutta se on vain ahdistanut minua, ja mies on lopettanut aloitteetkin, kun olen puhunut näistä ongelmistani hänen kanssaan. En myöskään anna miehen juoda alkoholia, jos lapsi on paikalla, vaikka lapsi nukkuisikin.

Miltä tämä teistä kuulostaa? Olenkohan ainut? Minulla ei ole ollut koskaan mitään seksuaalisuuteen liittyviä traumoja, eikä omassa lapsuudenkodissani juotu ikinä alkoholia, mitkä ehkä voisivat selittää tällaista käytöstä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole lapsia eikä tule mut en saa seksiä ja viinaa ei huvita juoda. 

Sulla sentään on tsänssit saada seksiä kun taas mä joutuisin vonkausreissulle ja se on nou nou.

M33

Vierailija
22/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan samassa tuvassa oli piiat, rengit ja isovanhemmat ja ehkä vielä isoisovanhemmat tai muita vanhoja sukulaisia omien lasten lisäksi. Koskaan ei tiennyt että nukkuuko kaikki, eikä siitä voinut välittää, ihmiset ymmärsivät että seksi kuuluu parisuhteeseen, muuten ei tule lapsia.

Naurettavaa tuollainen että ei voi harrastaa seksiä kun on lapsi, miten kuvittelet että lessuperheisiin tulee 15 lasta? Ei ne 14 ole pyhästä hengestä siinnyt...

Ennen vanhaan oli moni muukin asia huonommin. Miksi pitäisi palata takaisin vanhaan? Mikä perustelu se muka on?

Lestadiolaiset tuskin nukkuvat kaikki samassa huoneessa, yleensähän noilla tuppaa olemaan suuret talot ja vanhemmilla varmaan omat huoneet.

Itsellänikin ollut siis haluttomuutta lapsen synnyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä pian kyllästyt tuohon nunnan elämään. Ei kaksi vuotta vielä pitkä aika ole. Tietty miehelle voi olla ja sitten tulee ero. Ehkä kannattaa keskustella jonkun kanssa: terapeutti, seksuaalineuvoja, avioliittoneuvoja..

Olen antanut miehelle luvan käydä vieraissa. Alkoholista hän taas ei ole koskaan paljoa välittänyt, pari kertaa olen kuitenkin lähtenyt lapsen kanssa yökylään sukulaisille, jotta mies on voinut kutsua kavereita kylään ja juoda alkoholia. Ap

Vierailija
24/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan samassa tuvassa oli piiat, rengit ja isovanhemmat ja ehkä vielä isoisovanhemmat tai muita vanhoja sukulaisia omien lasten lisäksi. Koskaan ei tiennyt että nukkuuko kaikki, eikä siitä voinut välittää, ihmiset ymmärsivät että seksi kuuluu parisuhteeseen, muuten ei tule lapsia.

Naurettavaa tuollainen että ei voi harrastaa seksiä kun on lapsi, miten kuvittelet että lessuperheisiin tulee 15 lasta? Ei ne 14 ole pyhästä hengestä siinnyt...

Ennen vanhaan oli moni muukin asia huonommin. Miksi pitäisi palata takaisin vanhaan? Mikä perustelu se muka on?

Lestadiolaiset tuskin nukkuvat kaikki samassa huoneessa, yleensähän noilla tuppaa olemaan suuret talot ja vanhemmilla varmaan omat huoneet.

Itsellänikin ollut siis haluttomuutta lapsen synnyttyä.

En ole sanonut että pitäisi palata siihen aikaan että kaikki nukkuivat samassa tilassa, vaan se oli esimerkki siitä, että ihmiset on aina harrastaneet seksiä vaikka lapset ja jopa muitakin nukkuu samassa tilassa. 

Enkä ole myöskään sanonut että lessut nukkuisivat kaikki samassa huoneessa, eihän aapeekään sanonut että heidän lapsensa nukkuu heidän makuuhuoneessaan, vaan että yleisesti se lapsen olemassa olo estää seksin harrastamisen aina, ei varmasti noin pieni vielä yökyläile koskaan.

Pienet lapset nukkuu erittäin sikeästi, eivätkä traumatisoidu vaikka heräisivät itkemään omassa sängyssään kun vanhemmat harrastavat seksiä, pikkulapset eivät ymmärrä mitä on seksi, eivätkä sitä mieti eivätkä edes kuule tai huomioi mitään kun huutavat itse, keskittyvät vain siihen että ottaako joku syliin tai työntää tutin suuhun että voi rauhoittua ja jatkaa unia. Meillä kaksoset eivät heränneet vaikka toinen vieressä itki täysiä, nyt ovat jo koululaisia ja harvoin heräävät vieläkään vaikka olisi meteliä, kissa voi mouruta kovaakin heidän huoneensa vieressä kun haluaa ulos, kerran alkoi palovaroitin hälyyttää, eivät heränneet edes siihen. Toki heräävät joskus muuten vaan, tai vaikka jalkakipuun, kuten muutkin ihmiset.

Vierailija
25/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe asiassa mitään ongelmaa. Hyvä vain, jos lapsesi ei joudu kuuntelemaan öisin huoneeseensa kantautuvaa vanhempien sängyn natinaa, ja haistelemaan alkoholin lemua ja näkemään hiprakassa olevaa vanhempaansa.

Joo, ihmisethän menee yhdstä lasista viiniä ihan hiprakkaan ja alkaa haistaa alkoholilta. Lapsestakin tulee varmasti alkoholisti jos sellaista huonoa käytöstä näkee.

Normaaleissa maissa juodaan viiniä ruokajuomana ja lapset kulkee mukana jos mennään illalla juomaan terassille lasi viiniä. Lähikaupasta saa 80% viinaa, mutta silti pultsareita ei näy missään.

Joo ei muuta ku repullinen viinaa ja boltsit sekaisin, niin lapset kasvaa hyvin :-)

Miksi vertaat repullista viinaa ja sekoilua ruokajuomaviiniin? 

Vierailija
26/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä pian kyllästyt tuohon nunnan elämään. Ei kaksi vuotta vielä pitkä aika ole. Tietty miehelle voi olla ja sitten tulee ero. Ehkä kannattaa keskustella jonkun kanssa: terapeutti, seksuaalineuvoja, avioliittoneuvoja..

Olen antanut miehelle luvan käydä vieraissa. Alkoholista hän taas ei ole koskaan paljoa välittänyt, pari kertaa olen kuitenkin lähtenyt lapsen kanssa yökylään sukulaisille, jotta mies on voinut kutsua kavereita kylään ja juoda alkoholia. Ap

Voitko itse nyt hyvin kun olet luopunut seksuaalisuudestasi ja fyysisestä läheisyydestä ja rakkauden osoittamisesta puolisosi kanssa? Etkö kaipaa mielettömiä orgasmeja?

Miten se lapsi estää sinua nauttimasta seksistä jos lapsi nukkuu vaikka eri huoneessa? Pelkäätkö että lapsi herää ja keskeyttää seksin ja "menee fiilis" vai mikä ihme siinä on? Vai miten se lapsi liittyy mitenkään teidän parisuhteen intiimiin puoleen?

Vierailija
27/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaikenlainen naiminen ja juominen pitää tietysti heti lopettaa, kun on lapsia. T. Neljän lapsen isä, joka ei osannut lopettaa, kun panetti ja viinakin maistui edelleen.

Mistä näitä niuhopipoemäntiä oikein löytyy! Olisi ihan ylividdumaista elää tuollaisten sekopäiden kanssa. Lapsistakin kasvaa täysin sairaita, jos on tuollaista steriilimeininkiä himassa.

En siis tarkoita, että kotona kuuluu järjestää mitää ryyppäysorgioita.

Vierailija
28/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet s-a-i-r-a-s.

Halusitko ennenkään oikeasti seksiä, käytät lasta nyt kuitenkin tekosyynä. Annat lapselle vääristyneen kuvan parisuhteesta, jos jatkat tuohon malliin. Olet huono äiti, jos tuolla tavalla vieraannutat miehesi perheestä ja ajat hänet pois - kas lapsi tarvitsee isäänsä ihan yhtä paljon kuin sinua - ehkä pian enemmänkin, jos tuo tilasi yhä pahenee.

Jos parisuhteesi laatu silti sattuisi kiinnostamaan, varaat ajan gynekologille, koska hormonitasosi saattavat olla päin prinkkalaa. Toisen ajan varaat seksiterapeutille tai mille tahansa terapeutille, jolle avaudut tilanteestasi.

Et sinä sen lapsesi kanssa parisuhteessa ole vaan miehesi kanssa (mutta kuinka kauan tuolla menolla - jos on lupa käydä vieraissa, voi alkaa viihtyä siellä niin hyvin, ettei enää palaa "kotiin").

Annat siis miehellesi lomaa tavata kavereitaan. Mitäs jos antaisit teille molemmille lomaa, lapsi isovanhemmille edes yhdeksi yöksi ja te kahden hotelliin tai vaikka kotisaunaan.

Kymmenen vuoden päästä lapsesi tulee murrosikään ja kaverit alkavat olla hänelle yhä tärkeämpiä. Huomaat eräänä päivänä, että olet yksin - mies lähtenyt vuosia sitten ja lapsikin irtautuu vaikutuspiiristäsi. Usko huviksesi, ne ovat elämäsi lyhyimmät kymmenen vuotta.

Vanhempien onnellinen, toimiva parisuhde on lapselle paras kasvuympäristö. Aloita sen rakentaminen nyt nappaamalla lasi viiniä - ja viettelemällä miehesi. TAI hae sitä ulkopuolista ammattiapua ja kiireellisesti.

Vierailija
29/29 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sun kannattaa chillata. Naisella kun on kaikki liian hyvin niin alkaa pää keksimään ongelmia. Ennen ei ollut aikaa miettiä tällästä shaissea. Pellolla oltiin töissä ja paimennettiin lampaita. Lapset nukku hiljaa viereisissä sängyissä pienessä talossa ja yöllä vanhemmat nai hiljaa. Lapsista tuli ihan normaaleita. Päivisin naitiin navetassa tai heinäpaalien välissä. Ei ollu aikaa turhille kotkotuksille. Se oli oikeeta elämää tämä nykyinen reality tosi tv kapitalismi systeemi ei ole.

Eikö lapsen läsnäollessa (samassa huoneessa) paneminen ole seksuaalista hyväksikäyttöä? Eihän sitä voi tietää onko lapsi esim kevyen unen vaiheessa, jolloin herää herkästi pieneenkin ääneen? Harrastettiinko ennen vanhaan todella tuollaista? Itse en kyllä tekisi noin, vaan lapset nukkuvat omissa huoneissa ja aikuiset nukkuvat ja touhuavat omassa, lukitussa huoneessa.

Kyllä jos oli pienet mökkitalot. Odotettiin, että lapset menee syvään uneen ja sitten hiljaa naitiin. Silloin syntyi myös vielä vauvoja normaalisti. Silloin ei ollu ihmiset sokerista tehty. Ei ahdistuttu sängyn natinoista.

Itse elin tuollaista lapsuutta ja heräilin usein, vaikka vanhemmat tietenkin luulivat minun nukkuvan. Esitinkin nukkuvaa. Oli todella kiusallista ja inhottavaa.

Varmasti, mutta kyllä sä sen kestät samalla miten sun vanhemmat kesti työpäivät ja sen jälkeen ruuanlaitot. Sun vanhemmat oli vain ihmisiä.

Olen eri, mutta mitä... Ai lapsen pitäisi kestää salaa katsoa ja kuunnella aikuisten seksiä samassa huoneessa, koska aikuiset jaksavat käydä töissä ja ruokkia penskansa? Olet sairas. Ja lasten hankkiminen on vapaaehtoista. Kannattaa skipata, jos niiden ruokkiminenkin on kestämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän