Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisesta paikasta ottaisit kesämökin mieluiten?

Vierailija
03.04.2018 |

Meri, iso järvi, pieni järvi, vai kokonaan ilman vesistöä?

Lyhyt perustelu olis kiva kuulla ja muitakin kriteereitä saa kertoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimeren rannalta. Suomesta en mistään hinnasta.

Vierailija
22/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas järvi, missä ei levää. Koolla ei niin väliä, ehkä ei ihan pieni lampi kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta järven rannalta, missä norppakin saattaa kurkkaista.

Vierailija
24/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vesistöä. Saa mökin paljon halvemmalla ja lähempää isoa keskustaa. Pihalle täräyttäisin ison paljun.

Vierailija
25/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso järvi jossa on tanssilavoja ja kauppaa uimarantaa leirintäaluetta ja muutakin elämää. Toki mökki voisi olla muutaman km päässä ettei melu häiritse. Kallioinen tontti ei rinnettä. Lähin naapuri niin ettei näe eikä kuulu.

Ei riitä muutama kilometri. Melu kantautuu kesäyössä pitkälle.

Vierailija
26/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meren rannalla ja niin, että perille pääsee autolla. Aava maisema, ei mikään suntinpohja. Kalliorantaa, saa olla pätkä hiekkarantaakin. Ei missään tapauksessa mitään kaislikkoa tai rantaniittyä tai soraa.

Iso tontti, että naapurit on tarpeeksi etäällä. Niin, että halutessaan voi saunasta mennä uimaan ilman uikkareita.

Mielellään sellainen mökkipaikkakunta, jossa on tapahtumia ja kaupat yms palvelut järkevän matkan päässä.

Sama. Ei nurmikkoa. Hyvät lenkkimaastot.

Vierailija
27/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta pidä ottaa kesämökkiä. Kuka sellaista haluaisi? Korkeintaan kakkoskoti jossain korkeintaan tunnin päässä ykköskodista, jotta voi vaihdella. Kesämökit ovat kauheita ja Suomen kesä on kylmä. Kauheinta on istua autossa matkalla kesämökille. Ja tulla sitten perille, kun mitään mukavuuksia ei ole, ja sitten pitäisi tehdä ruokaakin jollain tavalla. Aivan kauheaa. En soisi sitä kenellekään.

Vierailija
28/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraisten saaristosta. Olen sieltä kotoisin, joten mieli halajaa takaisin, vaikka en siellä ehkä ympäri vuoden tahtoisikaan enää asua.

29/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas järvi, hiekkaranta, kattavat lähipalvelut max. 10 km etäisyydellä.

Ja juuri noilla spekseillä mulla on jo mökki.

Vierailija
30/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilainen kirjoitti:

Porvoosta järven rannalta, missä norppakin saattaa kurkkaista.

.

Porvoon lähistöltä myöskin mutta merenrannalta. Veneilty  25 vuotta merellä, ei sitä osaisi järven rannalla olla.

Vierailija
31/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtuu vuosittain mielipide siitä, millaisen mökin haluaisin. En varmaan koskaan uskalla ostaa omaa juuri tästä syystä. Vuokrailen siis toistaiseksi aina sellaisen mökin minkä haluan.

Tällä hetkellä unelma on ihan ihan pohjoisessa kirkkaan tunturilammen äärellä oleva erämökki ilman mukavuuksia. Mielellään sellainen lampi, josta voisi kalastella harjuksia. Oih.

Viime kesänä halusin modernia ja mukavuuksilla olevaa mökkiä ja täydellinen löytyikin Turun saaristosta. Sekin oli mahtava!

Vierailija
32/32 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasvetisen järven saaressa. Ei mukavuuksia. Aurinkosähkö ehkä ja kantovesi.

Minulle riittää yksi asunto, mökin pitää tarjota jotain muuta. Ja minulle se tarkoittaa todellista rauhaa luonnon keskellä.