Vinkkejä, miten kuntosaliharjoittelulla pääsisi eroon reisien välisestä aukosta.
Minulla leveä lantio ja (tästä syystä) jalat kaukana toisistaan. En voi käyttää mitään tiukempia housuja, koska näyttää todelta pervolta (kamelinvarvas). Mitä liikkeitä/laitteita kuntosalilla kannattais tehdä, jotta pääsis ongelmasta eroon?
Kommentit (16)
Reiden sisäsivun treeniä kaiketi. Syömällä kadonnee helpommin ;D
Olen varmaan ainoa joka oikein pysähtyi miettimään miksi joku haluaisi eroon reisien välisestä aukosta.
Sama ongelma, enkä valitettavasti tiedä vastausta.
aivan normaali ominaisuus. Jos lantiosta tulevat reisiluut ovat kauempana toisistaan tulee tavallisesti kolo polvien ja lantion väliin jos ei omaa paksuja reisiä joko lihaksiltaan tai läskeiltään. Sisäreisiä ei taida voida yksinään treenata, joten vaihtoehtona on siis hankkia pikaluistelijan reidet niin pääset ”ongelmasta”
terv toinen pihtipolvi. Ei aineskaan kärsi reisien ihon hankaumasta ja hikoilusta joka on lihavien ongelma-alue.
Mutta onko noissa lähentäjäliikkeissä vaara, että käy juuri päinvastoin eli lihasten kiinteytyessä rako vaan kasvaa? AP
Eikö tuo kamelinvarvas johdu siitä että häpykummulla on rasvaa ja sitten laitetaan liian tiukat housut niin sauma uppoaa häpyhuulten väliin. Tähän ei auta reisitreenit sillä jollain ( kuten minulla ) on rasvaa ollut aina lantioliitoksen eli häpykummun päällä vaikka painoin vain 50 kg. Suojaa liitosta ehkä iskuilta rasvan pehmeydellä.
Vierailija kirjoitti:
aivan normaali ominaisuus. Jos lantiosta tulevat reisiluut ovat kauempana toisistaan tulee tavallisesti kolo polvien ja lantion väliin jos ei omaa paksuja reisiä joko lihaksiltaan tai läskeiltään. Sisäreisiä ei taida voida yksinään treenata, joten vaihtoehtona on siis hankkia pikaluistelijan reidet niin pääset ”ongelmasta”
terv toinen pihtipolvi. Ei aineskaan kärsi reisien ihon hankaumasta ja hikoilusta joka on lihavien ongelma-alue.
Eikö se ole enemmän länkeä kuin pihtipolvsuutta? Itselläni on länget eikä osu polvet ja reidet yhteen.
Minulla taitaa olla tosiaan myös tuo nro 9 :n kuvailema ongelma, mutta luulen että tämä vaan korostuu kun jalat ovat etäällä toisistaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa joka oikein pysähtyi miettimään miksi joku haluaisi eroon reisien välisestä aukosta.
Minä kun luulin että kamelinvarpaasta.
Ei mutta tervetuloa meidän salille treenaamaan. Tiukat vaaleanharmaat fitnestrikoot päälle niin pääset nopeasti eroon kamelinvarpaan kaltaisesta ongelmasta. Se ei siis katoa mihinkään mutta tajuat ettei se ole ongelma ensinkään kun kolmannelta mieheltä jää kieli ylätaljan vaijerin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, enkä valitettavasti tiedä vastausta.
Ongelma? Täh?
Harva asia näyttää yhtä seksikkäältä kuin niin hoikat ja kiinteät reidet että niiden väliin jää rako varsinkin kireitä farkkuja käytettäessä. Paitsi tietysti kamelinvarvas.
Jos joku täysjärkinen todella pitää tuota "ongelmana" niin sali on viimeinen paikka johon kannattaa mennä. Sehän kiinteyttää ja hoikistaa noin täydellisiä reisiä entisestään.
Mene vaan suoraan mäkkärille ja vedä kolme big mac ateriaa päivässä parin kuukauden ajan niin löllyvä läski peittää sellaisetkin raot joita oikeastaan yrität etsiä päivittäin eivätkä miehet juurikaan kuolaa enää sitä poimujen alle jäävää kamelinvarvastakaan. Problem solved.
Opettele pitämään ne kurahaarasi kiinni, äläkä levitä eteen kaikille vastaantulijoille. Olet vissiinkin aika helppo & varma nakki, jos ne kurahaarat kerran ovat kokoaika levällään ja rako esillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv toinen pihtipolvi. Ei aineskaan kärsi reisien ihon hankaumasta ja hikoilusta joka on lihavien ongelma-alue.Eikö se ole enemmän länkeä kuin pihtipolvsuutta? Itselläni on länget eikä osu polvet ja reidet yhteen.
Numero 9 tässä, polvet osuu yhteen minulla ja reisien väliin jää rako. Sääret ovat suorat ja pitkät. Lantio leveähkö. Pihtipolviksi sanon omiani polviani.
Täh? Itsellänikin on tuo väli reisien välissä eikä se ole mikään ongelma - itse asiassa päinvastoin. Ei hierry hikiset reidet ikävästi yhteen. Kamelinvarvaskaan ei ole ongelma sillä minulla ei ole tapana kiskoa housuja korviin.
Paljon reisitreeniä vaan. Kyyllyjä, lähentäjiä. Minulla on päinvastainen ongelma ja vältän etureisi- ja lähentäjätreenejä juuri tästä syystä.