Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä, että miten jotkut pystyvät syömään söpöjä eläimiä, kuten pupuja ja vaikka possuja.

Sini 12v
03.04.2018 |

Jos ihmisten on pakko syödä lihaa, niin miksi he eivät söisi vaikka tieltä löytyneiden auton alle jääneitä raatoja tai vaikka joitain rumia eläimiä, kuten vaikka hirviöitä, kehitysvammaisia, vauvoja, pikkuveljiä, susia, karhuja, hyeenoja, kissoja, korppikotkia tai koiria?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöyskö sen eläimen tai elämän arvon määrittää? Varmaan pidät myös rumia ihmisiä arvottomampina kuin kauniita?

Vierailija
2/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minäkään voi sitä ymmärtää, mutta niillä ihmisillä ei oikeasti ole sielua. Siksi he voivat syödä mitä tahansa, jopa pieniä tyttöjä, ainakin kermakastikkeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöyskö sen eläimen tai elämän arvon määrittää? Varmaan pidät myös rumia ihmisiä arvottomampina kuin kauniita?

Tietysti, esimerkiksi jotkut vanhukset, pikkuveljet, vauvat ja vammaiset ovat arvottomia koska ne ovat niin ällöttäviä.

Vierailija
4/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en minäkään voi sitä ymmärtää, mutta niillä ihmisillä ei oikeasti ole sielua. Siksi he voivat syödä mitä tahansa, jopa pieniä tyttöjä, ainakin kermakastikkeessa.

Onko tää nyt ihan oikea paikka tuollaisille fantasioille?

Vierailija
5/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt ihan oikea paikka tuollaisille fantasioille?

No en usko että Tiede-lehti ainakaan olisi.

Vierailija
6/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt jotain mädäntymisprosessin alkanutta runneltua raatoa haluaa syödä? Lehmät on söpöjä, mutta silti syön hyvillä mielin niiden lihaa.

Vierailija
7/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma onko avaus provo vai vain huonoa läppää, mutta yläasteella ystäväni söi tosiaan joitain eläimiä mutta toisia ei, juuri "säälin söpöjä eläimiä"-periaatteella.

Loogisempaa on, jos esimerkiksi eettisistä syistä syö vain riistaa, mutta ei tehotuotettuja eläimiä.

Vierailija
8/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten eläimet voivat syödä söpöjä eläimiä.

Vierailija
9/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöjien liha ei ole hyvää. Söpöt kasvinsyöjät maistuvat hyvältä, siksi.

Vierailija
10/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kasvit ovat söpöjä. Nytkään en raaski rairuohosta luopua.

Vierailija
11/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan lihaa pystyy syömään, jollei ajattele sitä kuin valmiissa kuluttajalle tuotetussa ja prosessoidussa muodossa (esim. makkarana, kyljyksenä, lihaliemikuutiona ta maksapasteijapurkkina) ja näinhän mekein kaikki lihansyöjät tekevätkin, paitsi tietysti karjankasvattajat , teurastajat makkaratehtaiden työläiset ym. ne,  heille 'delegoidun ' likaisen työn tekijät.

Jos sen sijaan jokaisen lihansyöjän pitäisikin itse ottaa se kirves tai teurastuspistooli käteen , suorittaa homma, laskea veret, nylkeä jne. , niin vegetariaaneja voisikin olla nykyistä enemmän...

Vierailija
12/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpostihan lihaa pystyy syömään, jollei ajattele sitä kuin valmiissa kuluttajalle tuotetussa ja prosessoidussa muodossa (esim. makkarana, kyljyksenä, lihaliemikuutiona ta maksapasteijapurkkina) ja näinhän mekein kaikki lihansyöjät tekevätkin, paitsi tietysti karjankasvattajat , teurastajat makkaratehtaiden työläiset ym. ne,  heille 'delegoidun ' likaisen työn tekijät.

Jos sen sijaan jokaisen lihansyöjän pitäisikin itse ottaa se kirves tai teurastuspistooli käteen , suorittaa homma, laskea veret, nylkeä jne. , niin vegetariaaneja voisikin olla nykyistä enemmän...

Mun mielestä ne joutavatkin olla kasvissyöjiä, jotka eivät kykene ajattelemaankaan lihan alkuperää. Syö tai tunteile.

Vierailija
13/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siivonnut syömäni kalat. Mieheni on maalaistalosta ja heillä on itse teurastettu eläimiä, on ihan luonnollista. Minä tiedän mistä liha tulee, mutta en syö kovin paljon punaista lihaa terveyssyistä. Ei ole ollut tilaisuutta käydä teurastamolla.