Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnitättekö koskaan huomiota kuinka happaman näköisinä vanhemmat naiset odottelevat bussipysäkeillä bussia?

Vierailija
03.04.2018 |

Suupielet alaspäin apaattisina ja osa suorastaan vihaisen näköisiä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Kaikilla muilla ryhmillä, vanhoilla miehillä, keski-ikäisillä, nuorilla, lapsilla on bussia odottaessaan aina suupielet korvissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vituttaa koko ajan, myös bussipysäkillä. Minulla on myös pakkoajatuksia, "entä jos lyön tuota vastaantulijaa puukolla" tms. Ei siinä jaksa hymyillä.

Vierailija
4/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva johtuu siitä, että vanhempien naisten kasvot näkyvät. Nuorempien ilmeistä ei saa selvää, kun kasvot on käännetty alaspäin kohti kännykkää.

Vierailija
5/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katsopa miltä oma naamasi näyttää.

Miksi pysäkillä pitäisi viritellä naamaan jotain ilmeitä? Eikö odottelun saa käyttää vaikka lepäämiseen????

Vierailija
6/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suupieliin on tullut alaspäin menevät juovat, posket rupeaa roikkumaan. Ihan samoin kuin isoäidilläni ja äidilläni aiemmin. Kuiteskin olen oikeasti iloinen ja puhelias ihminen, mutta jos yksin seososkelen, niin näytän varmaan happamelta.

Vierailija
7/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihänsä tehneet työtä ja se lisäksi huolehtineet perheestä ja kodista. Ja kiitokseksi, ei edes sitä punaista avourheiluautoa vaan paikallisliikenteen kuukausibussilippu.

Elämä on joskus p******tä.

Vierailija
8/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonaliikkumiskielto välittömästi vanhemmille naisille. Maailma on kaikenikäisten miesten ja nuorten naisten.

Vierailija
9/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näitä hapankorppuja kyllä tulee aina välillä vastaan. Löytyhän naitä kaiken ikäisistä ja sukupuolesta välittämättä, mutta jostakin syystä vanhemmat naiset on silti näissä yliedustettuina...

Vierailija
10/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se vanhempi naisihminen, ajelen omalla autolla. Ja ihan silkasta "koska mä voin" ajan sen työpäivän päätteeksi marketin perhepaikalle ja katson, miten ne iloiset hymyhuuliset nuoret perheet vaeltavat jostain parkkipaikan peränurkasta ostoksille riehuvien lastens kanssa. Mutta heillä on suupielet korvissa ja kiva olla.

Vierailija
11/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän varmaan happamelta viestissä 6 kerrottujen syiden vuoksi. Saatan kuitenkin olla pysäkillä seisovista ainut henkilö, joka tietää/haluaa kertoa sinulle, millä linja-autolla pääset mihinkin ja millä pysäkillä sinun kannattaa jäädä pois. Muutenkin voin rupatella ihmisten kanssa, vaikkei tuttuja oltaisikaan. Ilme se tärkein on, joo-o. Hah!

Vierailija
12/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin vituttaa koko ajan, myös bussipysäkillä. Minulla on myös pakkoajatuksia, "entä jos lyön tuota vastaantulijaa puukolla" tms. Ei siinä jaksa hymyillä.

vinkkasin varmuuden vuoksi

Vierailija
13/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on kylläkin usein yrmyt, "vihaan maailmaa" ilmeet naamallaan.

Mutta siitä huolimatta melkein kaikki nuoret ovat erittäin fiksuja ja mukavia kaupan kassalla.

Ainakin meidän kaupassa..

Minunkin perusilme on aika tylyn näköinen, vaikken sellainen ole.

Nainen 52v.

Vierailija
14/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares? Oikeasti?

Vierailija
15/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta kummastusta herättäisi, jos pysäkillä odottaisin bussia ilosta kiljuen, hyppien ja pomppien. Varmaan joku tuumaisi, että vihdonkin tuo napurin Pirkko on saanut lääkityksensä kohdilleen. :)

Vierailija
16/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän vasta kummastusta herättäisi, jos pysäkillä odottaisin bussia ilosta kiljuen, hyppien ja pomppien. Varmaan joku tuumaisi, että vihdonkin tuo napurin Pirkko on saanut lääkityksensä kohdilleen. :)

....tai saanut munaa..vihdoinkin

Vierailija
17/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnitän. Perus elämänasenne näkyy kasvoista.

Vierailija
18/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, olen kyllä kiinnittänyt huomiota tuohon ilmeeseen, mutta ei se koske vain vanhempia naisia. Miehet ja 30-40 v naiset näyttävät happamilta ja jopa ilkeiltä myös. Suomessa ei ole tapana hymyillä ''turhaan'' ja asennetta kuvaa hyvin tämänkin ketjun vastaukset. Ihan kuin vaihtoehtoina olisi naama nurinpäin tai hyppeleminen saparoita heiluttaen ja laulellen lallallallaa. Voi hymyillä pienesti ta muuten näyttää neutraalin ystävälliseltä eikä siltä että vieruskaveri haisee.

Vierailija
19/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat päässeet turhasta poseeraamisesta ja miellyttämisenhalusta.

Enemmän säälittää nuoret naiset joilla on tarve miellyttää. Ja suostuvat temppuihin, jota narsistimies keksii pyytää. Sananmukaisesti kieli ruskeana.

Vierailija
20/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bussipysäkillä aina kyrpä otassa, koska kadut ja jalkakäytävät ovat huonosti hoidettuja ja ihmiset käyttäytyvät huonosti. Pysäkin kohdalla on usein syvä, suuri kuralätäkkö, jota autoilijat eivät tietenkään voi väistää, vaan roiskuttavat vedet bussia odottavien päälle. Jalkakäytävillä ja niiden vieressä on aina koiranpaskaa ja -kusta, jota pitää väistellä samalla kun väistelet niitä roiskuttajia ja yrität kytätä bussia. Pysäkeiltä ei yleensä edes näe kunnolla kauas, vaan yhtäkkiä bussi on jo kohdalla. Bussit myös lähestyvät pysäkkiä peräkkäin eikä linjanumeroa voi mitenkään nähdä ennen kuin autot ovat kohdalla. Jos joku pysäyttää ekan bussin, niin siinähän juokset kohti sen takana olevia busseja selvittääksesi niiden linjat ja tarvittaessa päästäksesi kyytiin. Aina pysäkillä on myös joku idiootti, joka ei tajua vetää röökiään kauempana (pysäkin sillä puolella, josta tuuli kuljettaa savun poispäin pysäkistä) tai joka kailottaa puhelimeen tai tuijottaa tai istuu penkillä niin, ettei muita mahdu. Kyrpä otassa kasvaa, kun ajattelet jo etukäteen bussimatkaa ja kaiuttimista paskamusaa kuuntelevia ja kuvia räpsiviä teinejä jne.

Ymmärrätkö nyt, miksi ainakaan minua ei hymyilytä pysäkillä?