Mistä kumppanisi valittaisi sinusta AV:lla?
Kommentit (18)
"Eikö toi vaimo koskaan vaikene?
Pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä 24/7. Lopetin kuuntelemisen vuosia sitten. Jos on parin sekunnin tauko höpötyksessä, niin sanon vaan "niinpä", niin pysyy tyytyväisenä."
Millä saan puolison kuuntelemaan kun hän vain istuu koneella ja lukee vauva-palstaa.
"Vaimo osti taas karkkia vaikka lupasi ettei osta enää. Lihoo vaan :("
"Sängyssä voisi olla hellemmät otteet, ainakin välillä."
"Vaimo väitteli taas koko päivän perseen pesemisestä av:lla. Miksei se tee jotakin kehittävää välillä?"
Syön lasteni vanukkaat jääkaapista.
Laiskuudesta, siitä ettei kuuntele ja siitä, että ei opi ikinä käyttämään kenkälusikkaa. Sekä siitä, että ollakseen laiska on helkutin ahkera kun pitää tehdä jotain jossain muualla kuin kotona.
Varmaan tulisi sanomista laiskuudesta siivoamisen suhteen. Nyt näkee naamasta, mitä mies ajattelee, mutta harvoin hän kommentoi. Joskus huomauttaa, että pitäisi imuroida ja roskapussit on kuulemma aina täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tulisi sanomista laiskuudesta siivoamisen suhteen. Nyt näkee naamasta, mitä mies ajattelee, mutta harvoin hän kommentoi. Joskus huomauttaa, että pitäisi imuroida ja roskapussit on kuulemma aina täynnä.
Miksei itse imuroi tai vie roskia? :o
Mä sovin tapaamisia ja unohdan mainita niistä miehelle! En siis sanele hänen tekemisiään tai vahdi kuin äiti, mutta jos esim. perhe soittaa että tuutteko syömään sunnuntaina vastaan että joo totta kai ja asia jää siihen. Sitten lauantai-iltana (tai sunnuntaiaamuna...) sanon että muista me mennään huomenna syömään vanhemmille ja mies on että täh häh mitä? Mä oon sellanen ihminen että kun ei enää kuule tai nää jotain ni sitä ei oo olemassa. Pahimmassa tapauksessa sovin menon ja unohdan sen itse! Oon rasittava. :D Onneks rakkaus kestää.
On viettänyt liikaa aikaa puhelimella. Kun ei nyt vaan luisu takaisin megakäyttöön palstailun vähentämisen jälkeen. Siinä silmätulehduksessa oli hyvääkin.
Nukkuu ihan liian vähän. "Sinulle ei jää kuin neljä tuntia tai jotain, uniaikaa". 🤔
Hänellä on ihan liikaa lasipurkkeja ja muovirasioita.
Varmaan ihmettelisi rahankäyttöäni. Onkohan
uskotonkin, kun tulee niin myöhään kotiin töistä. Uskoton en ole ollut, minulla vaan menee joskus töissä yli.
"Pitäis vaimolle antaa luurikielto, kun aina plärää nettiä sohvalla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei itse imuroi tai vie roskia? :o
Niinpä. Viimeksi lauantaina mies kaatoi vahingossa sipsikupin jämät olohuoneen lattialle ja on niitä nyt pari päivää ihmetellyt, kun eivät ole kadonneet.
Akka jaksaa nalkuttaa. Mitä sitten vaikken laita astioita koneeseen ja ripottelen likavaatteet sinne tänne, onko pakko nalkuttaa niistä?
Mitä sitten vaikka kengät on aina jossain muualla kuin telineessään ja takki lattialla, on pakko nalkuttaa niistä?
Vaimo ja lapsi pois neljä päivää ja kotiin tullessa ilmaisin harmistukseni kun on ollut likaista kun astiat ei taianomaisesti ole puhdistuneet, ei oo puhtaita vaatteita, kumma kun pesukone ei itsestään oo pyörinyt ja paidat siliintyneet.
Paska vaimo, onneksi aamulla muistin asioista sille valittaa, jaksaa kipeänä taas siivota ettei illalla töistä tullessa tartte noita sotkuja enää katsella. Vauvahan ny nukkuu enimmäkseen niin ehtii siivota.
"Helkutan vaimo. Mä en jaksa enää!
Onko se oikeasti NIIN paljon rankempaa laittaa ne roskat roskikseen kuin siihen tiskipöydälle roskiksen yläpuolelle??? Ja likaiset astiat suoraan tiskikoneeseen. Onko niitä pakko seisottaa ensin tiskipöydällä? Ei jaksaisi aikuisen ihmisen perässä kulkea siivoamassa tämän jälkiä!"
-guilty as charged